Hey iedereen.
Voor mijn eindwerk en stage werk ik mee aan een onderzoek naar leerbehoefte bij volwassenen in regio Mechelen. Hiervoor hebben wij een enquête opgesteld.
Ik ben dus op zoek naar mensen die in één van de volgende gemeenten wonen.
Mechelen, Bornem, Puurs, St. Amands, Lier, Berlaar, duffel, Nijlen, Putte, Bonheiden, St. Katelijne-Waver, Willebroek, Heist-op-den-Berg
Woon je in één van deze gemeente dan kan je op de volgende link de enquête invullen.
http://apps.khm.be/bevragingen_student/index.php?sid=2
Als je mensen kent die eventueel een gedrukt exemplaar willen invullen, mag je het me altijd laten weten via Jan.vanhaecht@student.khm.be
Dan bezorg ik je het zo snel mogelijk.
Je mag de link ook altijd doormailen naar mensen.
Net nog eens gechecked, zitten aan 7 respondenten, moeten er zeker 400 hebben :p
Alvast bedankt
Mensen uit regio Mechelen: HELP me
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- jannepanne
- Mountainbiker
- jannepanne
- Mountainbiker
cinematickets
Post by jannepanne »
Ah ja, en der worden onder de mensen die de enquête invullen cinematickets weggegeven.
En regio mechelen daarmee bedoelen we volgende gemeentes:
Lier
Bonheiden
Nijlen
Berlaar
Duffel
Putte
St. Katelijne waver
Willebroek
Puurs
Sint-Amands
Bornem
Heist-op-den-Berg
Mechelen zelf natuurlijk
En regio mechelen daarmee bedoelen we volgende gemeentes:
Lier
Bonheiden
Nijlen
Berlaar
Duffel
Putte
St. Katelijne waver
Willebroek
Puurs
Sint-Amands
Bornem
Heist-op-den-Berg
Mechelen zelf natuurlijk
Yes ik heb specibiker geklopt in de sprint !!! 10 min !!specibiker wrote:Voila , een kwartiertje vrije tijd gespendeerd
da ga goe vooruit de vragen zijn simpel opgesteld en juist de start is lang en de rest is gewoon sprinten !!
zal al maar is rondzien wie met mij naar de film wil !!!
zo ene vol XC,DH,4X,... zowat de fast & the furious maar dan op ne MTB
- jannepanne
- Mountainbiker
Post by jannepanne »
Laat anders nu jullie partner het invullen, time dit. Eerlijke wedstrijd en ik heb er weer twee respondenten bij.
Indien nodig haal je de rest van de familie er ook maar bij.
Dat is mischien nog eens een wedstrijd, degene die het meeste mensen kan aansporen om het in te vullen wint.
Wel correct he. Moet dit verdedigen voor men eindwerk. En als ze merken dat niet alles geloofwaardig is ingevuld zou ik het wel eens aan mijnne rekker kunnen hebben.
Ma mannen, toch al nen dikke merci.
Indien nodig haal je de rest van de familie er ook maar bij.
Dat is mischien nog eens een wedstrijd, degene die het meeste mensen kan aansporen om het in te vullen wint.
Wel correct he. Moet dit verdedigen voor men eindwerk. En als ze merken dat niet alles geloofwaardig is ingevuld zou ik het wel eens aan mijnne rekker kunnen hebben.
Ma mannen, toch al nen dikke merci.
- jannepanne
- Mountainbiker
Post by jannepanne »
Nog eens een nieuwe oproep aan iedereen.
Wij hebben helemaal nog niet voldoende respondenten.
Dus moest je in de regio wonen. De enquête staat nog altijd online op de bovenstaande link.
Thanks
Wij hebben helemaal nog niet voldoende respondenten.
Dus moest je in de regio wonen. De enquête staat nog altijd online op de bovenstaande link.
Thanks