veel beterschap
long fellow wrote:Toch maar eens een dikke proficiat Chico.chico wrote:ik als winnaar ga met een zeer raar gevoel naar de volgende strandrace
na verkeerd te rijden en een achtervolging naar de kopgroep waar ik als enige inslaagde merkte ik plots dat JELLE HANSEEUW al in die gelederen zat en zelfs op het strand stond te wachten heb ik vernomen van VEEL renners
ik snap dan niet dat hij als 4de in de uitslag staat en wij zeker weten dat hij niet over de mat is gereden.hij zal het wel gesnapt hebben want hij daagde niet op toen hij als 4de zijn prijzengeld niet kwam ophallen
daar laat hij zeker weten dat hij wist dat hij toch niet in de uitslag zou opgenomen worden
ik ben er voorlopig wel de pinuut van he
toen ik jelle,joris massaer,bert vervecken,kris lapeire en joeffry maes uit het wiel reed is hij gewoon over de kustlijn gereden en juist voor de aankomst terug het strand op te rijden.
en dan maar doen of je van niks weet
sorry maar waarom komt hij dan zijn prijs niet afhalen
gewoon omdat hij wist dat hij zou gediskwaliseerd worden
ik hoop dat er iets aan gedaan wordt omdat ik zeker weet dat hij een MAT heeft gemist
volgende week in knokke laat ik mijn tanden opnieuw zien
tot dan![]()
![]()
![]()
Ik kon er niet bij zijn (ben wel geen sportief gevaar voor jou) want heb 2 liesbreuken opgelopen met... dranghekkens te versleuren van de Blankenbergse startbox.
![]()
![]()
Ik kom zeker in Knokke... kijken.