23/02/08 Waregem-Nieuwenhove
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Vl-ardenner
- Mountainbiker
Post by Vl-ardenner »
Een eerste deel van het filmverslag is inmiddels online via mijn site (2e pagina, onderaan klikken)
Rest volgt volgend week-end,
Vl-Ardenner
Rest volgt volgend week-end,
Vl-Ardenner
-
levensgenieter
- Mountainbiker
Post by levensgenieter »
Waren ook van de partij voor een rustig en leuke toertocht. Gelukkig zijn er nog organisaties die de moeite doen om enkele nieuwe stroken op te zoeken en in hun parcours te steken, wat een aangename verrassing was. Anders niets aan toe te voegen, alles was dik in orde en twas goe were.
Enkele kilometer voor de eerste bevoorradingen gestopt bij een gastje(lid van de Hertetrappers) die onwel was geworden en die werd afgevoerd met den 100. Iemand meer info , hoe het is afgelopen met hem?
In de eerste bevoorrading dan kunnen genieten van een aangepast muziekske,......... van 35 jaar geleden. t Is ne keer wat anders dan diene boem,boem.
Net na de tweede bevoorradingen nog ingehaald door grote plateau, die op "zijn gemakske ???? " aan het rijden was. Vraag mij dan af wanneer hij zegt dat hij ne keer rap aan het rijden is.
Thiusgekomen met 78 km op de teller en met nog ne zware avond voor de boeg. De conditie zit nog o zo ver.
Groeties
Enkele kilometer voor de eerste bevoorradingen gestopt bij een gastje(lid van de Hertetrappers) die onwel was geworden en die werd afgevoerd met den 100. Iemand meer info , hoe het is afgelopen met hem?
In de eerste bevoorrading dan kunnen genieten van een aangepast muziekske,......... van 35 jaar geleden. t Is ne keer wat anders dan diene boem,boem.
Net na de tweede bevoorradingen nog ingehaald door grote plateau, die op "zijn gemakske ???? " aan het rijden was. Vraag mij dan af wanneer hij zegt dat hij ne keer rap aan het rijden is.
Thiusgekomen met 78 km op de teller en met nog ne zware avond voor de boeg. De conditie zit nog o zo ver.
Groeties
Last edited by levensgenieter on Mon 25 Feb 2008 09:43, edited 1 time in total.
- oppersquadra
- Mountainbiker
Post by oppersquadra »
@ slissen ; ik was diegene, aan de 2de bevoorading, die je erop wees hoe je in de varentstraat net voor mij de 1ste bevoorading gemist had
Deze tocht vond ik nog een heel stuk beter dan die van vorig jaar!
Mooie opeenvolging van road en off-road in een voor mij nog steeds bekorende streek met zijn mooi en landelijk karakter.
Eens de grens van Waregem bereikt en de overgang naar Wortegem gemaakt, dan zit het der al goed in, Anzegem, Grijsloke, Kaster, Petegem, Elsegem, noem maar op...Deze streek heeft vele mogelijkheden, en die werden heel goed benut door de parcoursbouwer(s) van dienst

Je kon er niet naast, deze TT werd wel degelijk voorbereid!!
O ja, dat mooie singel trackje op de flank van de autostrade in Waregem direct gevolgd door die oude kinderkopkes was een unieke passage! SJAPOO!
Trouwens, ik had ook nooit gedacht dat dit stukje er zou inzitten omdat het volledig onbekend was en nooit eerder in een andere TT werd gebruikt. (vorige zomer al, heb ik dit stukje reeds enkele keren ingereden, en met een beetje werk aan zijn daar nog wel enkele mogelijkheden in de buurt...)
Voor de rest, goede bepijling en bevoorradingen, dikke pluim voor de organisatie!!!
T O T V O L G E N D J A A R !
Mooie opeenvolging van road en off-road in een voor mij nog steeds bekorende streek met zijn mooi en landelijk karakter.
Eens de grens van Waregem bereikt en de overgang naar Wortegem gemaakt, dan zit het der al goed in, Anzegem, Grijsloke, Kaster, Petegem, Elsegem, noem maar op...Deze streek heeft vele mogelijkheden, en die werden heel goed benut door de parcoursbouwer(s) van dienst
Je kon er niet naast, deze TT werd wel degelijk voorbereid!!
O ja, dat mooie singel trackje op de flank van de autostrade in Waregem direct gevolgd door die oude kinderkopkes was een unieke passage! SJAPOO!
Voor de rest, goede bepijling en bevoorradingen, dikke pluim voor de organisatie!!!
T O T V O L G E N D J A A R !
-
levensgenieter
- Mountainbiker
Post by levensgenieter »
Er zijn inderdaad nog heel wat mogelijkheden in die buurt .BBjaske wrote:
O ja, dat mooie singel trackje op de flank van de autostrade in Waregem direct gevolgd door die oude kinderkopkes was een unieke passage! SJAPOO!Trouwens, ik had ook nooit gedacht dat dit stukje er zou inzitten omdat het volledig onbekend was en nooit eerder in een andere TT werd gebruikt. (vorige zomer al, heb ik dit stukje reeds enkele keren ingereden, en met een beetje werk aan zijn daar nog wel enkele mogelijkheden in de buurt...)
![]()
-
The real supernova
- Mountainbiker
Post by The real supernova »
Alle lof mag toegezwaaid worden aan ene zekere Boussier Geert, er waren wel meerdere bezielers van deze tocht maar zonden hem moesten we er niet eens aan beginnen.
Geert is trucker bij Coeman packaging dus als je een rode truck van deze firma ziet he's the one, ewel steekt dan ne keer uw hand op.
Geert is trucker bij Coeman packaging dus als je een rode truck van deze firma ziet he's the one, ewel steekt dan ne keer uw hand op.
-
briekie
- Mountainbiker
Absoluut mee eens , velen onderschatten welke hopen werk hij hier heeft ingestoken. Chapeau zulle !!The real supernova wrote:Alle lof mag toegezwaaid worden aan ene zekere Boussier Geert, er waren wel meerdere bezielers van deze tocht maar zonden hem moesten we er niet eens aan beginnen.
- Vl-ardenner
- Mountainbiker
Post by Vl-ardenner »
Inderdaad : proficiat aan de organisator(s)!briekie wrote:Absoluut mee eens , velen onderschatten welke hopen werk hij hier heeft ingestoken. Chapeau zulle !!The real supernova wrote:Alle lof mag toegezwaaid worden aan ene zekere Boussier Geert, er waren wel meerdere bezielers van deze tocht maar zonden hem moesten we er niet eens aan beginnen.
Het tweede deel van de film staat inmiddels ook online. De link tref je aan op de tweede pagina van mijn site.