thx, 400gr is toch wel nog een vrij groot verschil! het overwegen waard!janus wrote:ik ben er zeker van dat een setje (ZTR Olypic+DT240+spaken) 400 gram lichter is.G-love wrote:met die gedachte zit ik ook te spelen, maar volgens mijn lbs zal een upgrade (dt XR4.2 + CX-ray + ztr) niet zoveel uitmaken, nu ja ik ga ze eerst eens uittesten en dan zie ik wel. Ik vind ze eigenlijk ook wel mooi staan onder mijn frame en als iedereen verandert heb ik toch lekker originele wielen héjanus wrote:zeer mooie bike...
zou er misschien nog andere wielen onder gooien. Bij kerstmis bvb
De originele zijn inderdaad ook wel ok.
Veel plezier!!
Specialized Epic Expert Carbon 2008 customized (new pics 3)
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
ik heb nog een SID WC gehad, maar die was er rap weer van en ik rijd nu toch al een kleine 3 jaar met een Reba Team op mijn HT.Dr.Gonzo wrote:met welke vork reed je dan vroeger ? een sid?G-love wrote:gisteren een eerste deftig ritje mee gedaan!
super!!!
die vork is echt wel heeel erg goed, lekker stijf.
ik moet wel nog even aan de instellingen werken van de demper en mijn vork mag ook een beetje meer druk verwachten
of ze lichter zijn dan vorig jaar weet ik niet, mijn epic zit nu rond de 11kg denk ik, heb zo geen digitale weegschaaldavy wrote:Kan het zijn dat de epics van 2008 merkelijk lichter zijn dan de voorgaande?
Weet jij hoeveel je bike woog voor de custum en weet je hoeveel je bike nu weegt?
Ik dank trouwens ook dat de alu epic's 2008 ook flink lichter zijn dan hun voorgangers.
thanksdavy wrote:Hmm, blijkbaar lig je niet echt wakker van het gewicht, dacht even anders mat je upgrade, en +/-11kg is al een aannamelijk gewicht vindt ik persoonlijk hoor.
In ieder geval een mooie bike.
Is dit je eerste fully?
Mijn eerste gedachte was kwaliteit en het gewicht is meegenomen maar geen hoofdzaak (zadel en banden bvb zijn niet van de lichtste maar het zit toch zooooo goed die Gobi, en die banden, betere all-rounders in tnt heb ik nog niet gevonden) enige upgrade die ik misschien nog ga doen zijn de wielen.
Ja het is mijn eerste fully, en ikben nog een beetje aan het zoeken naar de juiste instellingen, maar hij rijdt ongelooflijk soepel