24.02.2008 Beernem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
C-DALE
Mountainbiker
Location: Cannondale Taurine 2007/8.2kg + Cannondale Tesoro 2010/8.7kg

Post by C-DALE »

Was m'n eerste TT dit jaar, en viel me wel op dat er veel volk was, van alle pluimage: bikers die soms eens biken (al dan niet met de kids), en degene die veel biken (heb schoon machientjes gezien :P )
En kan me enkel maar aansluiten met hetgeen die al vermeld geweest is.
Zeker qua bepijling: een referentie =D>
Had 95km als ik terug thuis was (26km/h) waarvan 25.5km/h op parcour.
Ben content, reed voor de 1x met lage bandenspanning (Notubes vloeistof) 20psi vooraan en 30psi achteraan, en da ging vree vlot.
Wel 1x moeten bijpompen, had ne perforatie langs zijkant van band en duurde even voordat het vanzelf sealde, terwijl iemand (proberen) helpen met panne met z'n derrie en ketting, hopelijk heeft die mens z'n tocht kunnen uitrijden.
Ken1984
Mountainbiker

Post by Ken1984 »

Mooie streek, mooie tocht, goede bepijling...bevoorrading was ok (op de 39 km).

Overigens prima accommodatie daar, parking alom =D>
schepper
Mountainbiker

Post by schepper »

beernem was een hele goeie tocht de 39 gereden en had er ma 36 voor de 2é week op rij gefietst aan een goed tempo bevoorrading lag redelijk ver vond ik persoonlijk

ben van de regio roeselare mijn vriend met wie ik normaal ga biken rijdt nu terug op baan dus als er nog iemand ne compagnon zoekt om recreatief te biken en niet te koersen laat gerust wa weten

david.vanackere1@telenet.be
sofeurken
Mountainbiker

beernem

Post by sofeurken »

het tochtje met den warme bakker en enkele leden van zijn nieuwe club gereden,da ging redelijk vlot.mooi parcours in een bekende streek die toch enkele nieuwe plekjes liet zien.bevoorr ok,de douches ook,zou me hier wel een kamer bestellen voor na mn mtb-cariere ,hmhm
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Deze morgen om 8u45 in Beernem toegekomen en het was reeds een drukte van jewelste. Menige bikers kwamen aangereden voor deze parchtige tocht.

De tocht aangezet met 3 Knurrebikers (mijn ventje Vincent, Marnix en Danny). Mannen van de Willem forfait ingevolge etentje :drunk: en de anderen hun staart ingetrokken om te mtb'ken :evil: en de baan gekozen.

Mooie tocht, prachtig technisch bosje, schitterende bosdreven. Kortom prima in orde. Goed voor 2u51 of 62 km bikefun (van thuis vertrokken) à avg 21,8.

Tot volgend jaar !
dantheman
Mountainbiker

toertocht beernem

Post by dantheman »

Ben rond 9u15 toegekomen was al ferm druk gelukkig toch veel parking in de omtrek, was erg plezant heb de 39km gereden, goede organisatie en tot de volgende keer hopelijk ook zoveel opkomst voor ons project apotheek UZ- Gent organiseert spinning voor kinderkankerfonds meer info users.telenet/spinningvoorkoester
underdog
Mountainbiker

Post by underdog »

ook de grote rit gereden ging véééél beter dan vorig jaar (lag het aan mij of aan het parcour ) #-o perfecte bevoorading en bepijling
douches waren ok maar wel beetje aanschuiven .toch eens juiste inschrijvingsprijs vemelden want nmlk op site staat 2.5 of 3 €
anders was het een prima ritje doe zo verder
Bouwerke Ed
Mountainbiker

Post by Bouwerke Ed »

Hierbij wil ik iedereen nog eens bedanken voor de nodige steun en tussenkomst na mijn pijnlijke val op de brug over het kanaal in Beernem.
Speciale dank aan Herman, voor ons af te halen in de spoed en het zorgen voor de fietsen.
De nodige verzekeringspapieren zijn intussen opgestuurd naar Falos.
Niet alleen de tt was ok maar ook de nazorg voor gekwetsten! Hier kunnen veel organisaties nog wat van leren.

Veel beterschap aan ene Dirk die me per ongeluk aangereden heeft.
Het is je vergeven, maar grijpen naar je drankbidon doe je liever niet in een afdaling. Nog maar eens bewezen hoe zinvol het dragen van een helm is.
Ik heb een heel pijnlijke week achter de rug en het zal nog enkele weken duren voor ik weer mag mountainbiken, maar onkruid vergaat niet.
Tot volgende editie van kwb Beernem en nogmaals bedankt!!!
Post Reply