hoi,
ik zou graag mijn MTB voorzien van klikpedalen. Ik rijd vooral cross-country.
heb me laten vertellen dat de Time atac carbon pedalen heel goed zouden zijn. Deze zijn dan ook redelijk duur ?
Welke pedalen raden jullie mij aan ? En is ongeveer de prijs ervan ?
groetjes
klikpedalen maar welke ?
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Tommie
- Mountainbiker
- Location: MTB: Radon Full XT 2008, Cannondale F 600, Giant. RACE: Giant TRC Team, minerva
Re: klikpedalen maar welke ?
Time is idd heel goed. Maar niet echt geschikt voor de doorsnee gebruiker. Dan zou je al competitie moeten rijden wil je hiermee voordeel behalensonja_v wrote:hoi,
ik zou graag mijn MTB voorzien van klikpedalen. Ik rijd vooral cross-country.
heb me laten vertellen dat de Time atac carbon pedalen heel goed zouden zijn. Deze zijn dan ook redelijk duur ?
Welke pedalen raden jullie mij aan ? En is ongeveer de prijs ervan ?
groetjes
- Tommie
- Mountainbiker
- Location: MTB: Radon Full XT 2008, Cannondale F 600, Giant. RACE: Giant TRC Team, minerva
hetgeen het kost zal het u niet opbrengen als het maar voor doorsnee gebruik is. Als ge competitie gaat rijden kunde u dat aanschaffen maar anders zie ik er het nut niet van in.guntherds wrote:en waarom is dat niet voor een doorsnee gebruiker?
welke voordelen?
Dus als die paar seconden echt belangrijk zijn => kopen
Ze kunnen ook iets beter tegen de modder.
- Jan Lah
- Mountainbiker
Ik rijd met Time, ben geen compititierijder, maar toch zweer ik daarbij... nog geen betere klickpedalen tegengekomen... Dus zeker ook voor niet-competitierijders een aanradertommie wrote:hetgeen het kost zal het u niet opbrengen als het maar voor doorsnee gebruik is. Als ge competitie gaat rijden kunde u dat aanschaffen maar anders zie ik er het nut niet van in.guntherds wrote:en waarom is dat niet voor een doorsnee gebruiker?
welke voordelen?
En waarom nie de goedkopere versie van Time? Simpel: ik wil het beste van het beste
-
guntherds
- Mountainbiker
- Location: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...
- 'k Denk dat snelheid gewoon een kwestie is van ervaring met je pedalen en de afstelling van de veertommie wrote:hetgeen het kost zal het u niet opbrengen als het maar voor doorsnee gebruik is. Als ge competitie gaat rijden kunde u dat aanschaffen maar anders zie ik er het nut niet van in.
- Er zijn minstens even goeie pedalen beschikbaar die met modder overweg kunnen zoals Egg beaters maar ook Shimano SPD pedalen
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
Pfff...snobisme is hier toch nooit veraf op 't forum vind ik.Ik rij zelf met de Shimano 515-pedalen,heel content en minder geld uitgegeven.En nog gratis een geheim erbovenop :..... ge moet nog altijd zélf trappen! 
Last edited by P° on Wed 14 Jan 2004 17:20, edited 2 times in total.