Binnenkort heb we een volledige site met alle informatie over onze marathon ...Massini wrote:verder zou ik toch nog willen weten of er douche's, bike wash, bewaakte bike parking is en andere nuttige info.
hoeveel ravito's op welke afstand.
Massini
100 of 120 km in de vlaamse ardennen??
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Herder Ben
- Mountainbiker
Post by Herder Ben »
Deze tocht staat ook reeds een tijdje met "niet te missen" aangeduid in mijn agenda. 100 km wordt het streefdoel...maar met 80 ben ik ook tevreden.
Persoonlijk ben ik blij dat de tocht op zaterdag wordt georganiseerd, want zo heb je nog de zondag om wat te recupereren (en ik vermoed dat het nodig zal zijn). Ik denk ook dat er nogal wat bikers zullen deelnemen aan deze tocht. Enerzijds de echte marathonliefhebbers die waarschijnlijk van ver zullen komen, anderzijds de mensen die houden van de gewone toertochten. Langs deze weg wens ik de herders dan ook succes met hun prachtig initiatief. De uitdaging zal voor hen waarschijnlijk even groot zijn als voor de deelnemers.
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
wij zullen ook afzakken naar schorisse met ne man of 3 proberen de 120 te doen als da niet lukt de 100. Ben al aan het trainen door minstens 1keer in de maand de rvv route nl de hellingzone die 80km af te rijden en dit in de week, in januari al 1x gedaan. Zo dit wat opdrijven tegen de maand mei. 
@ Fritsie, Laagvlieger en alle anderen die de langste afstanden willen proberen, maar niet 100 % zeker zijn of ze die gaan aankunnen:
Bekijk de kaart met het parcours eens goed. (dag zelf, of beetje ervoor op de site van de tocht).
Daar zal je zien dat de laatste bevoorrading door de twee langste afstanden twee x gebruikt wordt.
Hier kan je dus kiezen om nog 35 km te rijden of een goede 10
Wie gans dit topic nu nog maar ontdekt, en in één keer uitleest moet wel een echte marathonman zijn

Bekijk de kaart met het parcours eens goed. (dag zelf, of beetje ervoor op de site van de tocht).
Daar zal je zien dat de laatste bevoorrading door de twee langste afstanden twee x gebruikt wordt.
Hier kan je dus kiezen om nog 35 km te rijden of een goede 10
Wie gans dit topic nu nog maar ontdekt, en in één keer uitleest moet wel een echte marathonman zijn
Hey David!Massini wrote:daar ben ik ondertussen al aan uit ja.
en wat langere afstanden rijden op de weg zal ook geen slecht idee zijn denk ik.
Massini
Ik heb het geluk gehad om de eerste 60 km van de 120 eens te mogen proeven en het is echt
Ik vrees dat ik niks van het parcours mag verklappen, maar voor mij staat één ding vast : ik ga voor de volle 120 km! Het was nu al mateloos genieten van elke kilometer en vooral in die bossen... wat een offroad met technische passages
Niet twijfelen!!! Beginnen trainen voor de lange afstand en de dag zelf echt doseren! We zien elkaar daar wel he!
- MaC'Red
- Mountainbiker
1 ding staat vast ( allez hopelijk ), ik ben dvrijdag, zaterdag en maandag thuis dus dat kan ik niet als exuus gebruiken hé.
Belofte maakt schuld zeker zeggen ze, de 80 of 100 km was zeker dat ik ging doen, de rest hangt af van de conditie die dag en het weer denk ik.
Ik zal er maar aan beginnen aan mijn training, t'is voor u he Katrien dat ik het doe, het is geleden van met de TT in menen dat we elkaar nog es tegen het lijf gelopen zijn.
Massini
Belofte maakt schuld zeker zeggen ze, de 80 of 100 km was zeker dat ik ging doen, de rest hangt af van de conditie die dag en het weer denk ik.
Ik zal er maar aan beginnen aan mijn training, t'is voor u he Katrien dat ik het doe, het is geleden van met de TT in menen dat we elkaar nog es tegen het lijf gelopen zijn.
Massini
Massini wrote:1 ding staat vast ( allez hopelijk ), ik ben dvrijdag, zaterdag en maandag thuis dus dat kan ik niet als exuus gebruiken hé.
Massini
- MaC'Red
- Mountainbiker
Pétard wrote:zeg stuur elkaar eens een pm, geef elkaar je gsm nummer en maak ergens in een leuk en dicht begroeid bosje een date... Laat je technische capaciteiten dan aan elkaar maar eens zien, David en Katrien
Vergeet je helm niet hé...
![]()
ps herders, tot dan!
waar gij nog over klapt zeg, ik heb hare gsm nummer al een tijdje zenne
Massini