bike components

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
mtbgast
Mountainbiker

Post by mtbgast »

triple wrote:IBAN en SWIFT code van Bike-components zijn veranderd tegenover vorig jaar, kan iemand dit bevestigen?

Bij vorige bestellingen was het een ander nummer.

Dit zijn de gegevens die ik van de week doorkreeg, klopt dit.
:roll:

BIKE-COMPONENTS.DE
Sparkasse Aachen
IBAN: IBAN: DE 48390 50000 0047 1750 88
SWIFT: SWIFT: AACSDE33
ja dit klopt, ik heb deze int begin van de week ook gekregen en de betaling gedaan, nu wachten wanneer mijn spullen aankomen
angusyoung
Mountainbiker

Post by angusyoung »

triple wrote:IBAN en SWIFT code van Bike-components zijn veranderd tegenover vorig jaar, kan iemand dit bevestigen?

Bij vorige bestellingen was het een ander nummer.

Dit zijn de gegevens die ik van de week doorkreeg, klopt dit.
:roll:

BIKE-COMPONENTS.DE
Sparkasse Aachen
IBAN: IBAN: DE 48390 50000 0047 1750 88
SWIFT: SWIFT: AACSDE33

Yep, die nummers kloppen hoor .
Heb er vorige week ook een bestelling geplaatst , zaten enkele stukken tussen met een levertijd van 2-7 dagen . Het is dus normaal dat het een paar weken kan duren.
Maar de goedkopere prijs maakt dit wachten wel ok. :wink:
triple
Mountainbiker
Location: Trek 8500, Sid Worldcup, Full Xtr, ZTR Crest, Hope Race brakes

Post by triple »

:-) Merci voor de informatie, dan heb ik toch op de goede rekening gestort.

Als deze bestelling binnen is kan ik beginnen aan de renovatie van men 6 jaar ouwe sleur :lol:

Er liggen al twee maanden nieuwe stukken stof te happen in de garage! #-o
Waaronder een :

Stuur, stuurpen, bar-ends en zadelpen van Pro Bart Brentjens serie.
Handvaten Bontrager xxx lite
Fizik Gobi zadel
Dura-Ace cassette 12-27
Xtr kettingen
Ta kettingbladen ne 46 en ne 34
FSA balhoofd
Denk dat dat alles is :roll:

en ik wacht nog op een

Tune zadelpenklem
Xtr pedalen
en KCNC keramic derailleur wieltjes

Nu nog tijd en goesting vinden om alles te monteren #-o
Voila, en nu ga ik een toertje biken =P~
elmago
Mountainbiker

Post by elmago »

Voilà, mijn bestelling (stuur en stuurpen) van bij Bike Components is ook in prima staat gearriveerd. Wel verpakt in een soort zelfgemaakte doos, maar da's 't minste van mijn zorgen.

Zaterdag 09/02 bestelling geplaatst.

Maandag 11/02 alle betalingsgegevens zoals IBAN nr. enz via mail ontvangen, en het bedrag overgeschreven.

Dinsdag 19/02 een mailke gestuurd met de vraag of ik wel de juiste bestelcode had gebruikt omdat ik nog niets had gezien of gehoord.

Woensdag 20/02 al twee mails terug gekregen, één om te zeggen dat het stuur besteld was en binnen de twee tot vijf dagen bij hen zou toekomen, en één om te bevestigen dat ik de juiste code had gebruikt.

Vrijdag 22/02 een mail ontvagen dat mijn pakske vertrokken was.

Dinsdag 26/02 zat er een briefje in de bus dat DHL was langsgeweest en vermits ik niet thuis was de volgende werkdag terug zou komen.

Vandaag 27/02 mijn spulletjes in ontvangst genomen.

Dus een tevreden klant erbij. =D>
zoveelstebiker
Mountainbiker

Post by zoveelstebiker »

IK ga toch ook is moeten doen , nen xt-derailleur voor 32 eurokes 8)

Iemand ervaring met BC en/of DHL met leveren op kot ( leuven ) ? Smijten ze dat dan ergens ? Of gaat DHl dat dan int postkantoor afleveren ? Mss best een briefke met mijne gsm-nummer in de brievenbus beneden steken ? :P
ice25
Mountainbiker

Post by ice25 »

Donderdag heb ik mijn bestelling geplaatst (vrijdag was feestdag) en vrijdag had ik al een bevestiging van mijn bestelling met rekeningnummer om op te storten.

Maandag heb ik het geld overgeschreven maar heb tot nu (donderdag) niks meer vernomen. Is dat normaal dat het zolang duurt eer je een bevestiging krijgt dat het geld ontvangen is ofzo?

Het product is ook in voorraad staat op hun website.
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

ice25 wrote:Donderdag heb ik mijn bestelling geplaatst (vrijdag was feestdag) en vrijdag had ik al een bevestiging van mijn bestelling met rekeningnummer om op te storten.

Maandag heb ik het geld overgeschreven maar heb tot nu (donderdag) niks meer vernomen. Is dat normaal dat het zolang duurt eer je een bevestiging krijgt dat het geld ontvangen is ofzo?

Het product is ook in voorraad staat op hun website.
Dat is normaal, dat is een automatisch gegenereerde émail denk ik?

Wel om u "gerust te stellen".. ik heb dit weekend ook wat besteld en een overschrijving gedaan (maandag) en heb er ook nog niets van gehoord.
Johan Degraeve
Mountainbiker

Post by Johan Degraeve »

Die mannen gaan altijd eerst een mailke sturen om U het nodige bedrag te laten overschrijven.
Pas nadat ze het geld op hun rekening hebben (internationaal dus duurt waarschijnlijk iets langer) checken ze of ze alles in stock hebben en zonee doen ze bestelling. Merk op ze hebben lang niet al hun producten in voorraad.
Als ze na een paar dagen nog niet kunnen leveren, sturen ze een mail om u daarvan op de hoogte te brengen. Indien gewenst kun je hun vragen de reeds beschikbare producten op te sturen en het niet beschikbare product te annuleren, ze storten dan het teveel betaalde terug.
Als ze het pakket versturen sturen ze ook weer een mail, en dat gaat het zeer snel, meestal twee dagen.

Gerekend vanaf het moment dat je het order plaatst tot je alles in huis hebt kan het toch wel even duren : 1,5 tot 3 of meer weken.
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Het mijn wordt vandaag verstuurd :P
ice25
Mountainbiker

Post by ice25 »

Vandaag heb ik ook een reactie gehad dat het verstuurd gaat worden :-D
Post Reply