Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

ferm machien =D> ik had op internet is gekeken en daar stond hij in het wit afgebeeld daarmee :oops:
blade
Mountainbiker

Post by blade »

sorry Gun*666 ik zie het niet goe zitten morgen :( ik zit met een kopvaling :cry: en ik voel mij pfffffffffff moe dus sorry ik pas #-o
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

blade wrote:sorry Gun*666 ik zie het niet goe zitten morgen :( ik zit met een kopvaling :cry: en ik voel mij pfffffffffff moe dus sorry ik pas #-o
No problemo verzorg je goed :wink:
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Vandaag dan maar is alleen een leuke rit afgewert van 66.22 km met een mooi gemiddeld van 26.28 op 2u31m11s =D>

Aan alle zieke mannen wa minder met jullie gat bloot liggen =D> =D> :lol: :P :wink:
Veel beterschap :wink:

Greetzzzzz........ Gunther
AndyR
Mountainbiker

Post by AndyR »

voor mij zal het even duren. Vorige week aangereden door autobestuurder, dewelke daarna is doorgereden. met de mtb tegen betonnen verlichtingspaal terecht gekomen. Resultaat: fiets voor de vuilbak, er niets goed meer aan.
Ik kwam er vanaf met wat blauwe plekken en schrammen.
blade
Mountainbiker

Post by blade »

AndySasbiker wrote:voor mij zal het even duren. Vorige week aangereden door autobestuurder, dewelke daarna is doorgereden. met de mtb tegen betonnen verlichtingspaal terecht gekomen. Resultaat: fiets voor de vuilbak, er niets goed meer aan.
Ik kwam er vanaf met wat blauwe plekken en schrammen.
amai jongen gij hebt ook veeeel geluk gehad [-o< allee gelukkig voor u :wink: natuurlijk ik weet man uwe fiets :( maar ik heb over 1maand geleden ook zoiets met mijne moto ik ben ook omver gereden ik heb ook veeeeeel geluk gehad mijne moto pertotaal maar ja het is daarachter maar dat ge het door hebt dat we veel geluk gehad hebben :roll: dus AndySasbiker , zien dat ge het terug goe ziet zitten en u goe verzorgen , :wink:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Yoow de mannen ...

Wat staat er voor jullie dit weekend op't programma met den bike ??

Ik heb m'n zinnen op Lot zondag gezet :bounce: maar ik vrees dat het niet zal lukken #-o :cry: ... we zullen wel zien ... ben reeds een mooi alternatief aan het uitzoeken.

Ps Zaterdag bloso Opwijk + Asse gereden ... was zeker de moeite =D> ! Asse + Afligem of stuk Dilbeek zal wel nog mooier zijn.
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

die van dilbeek heb ik al volledig gereden
blauw en rood zijn zeker aan te raden
blauw wegens het nodige hoogteverschil en rood omdat je totaaaaal niet verwacht dat een dergelijk parcours tussen de woonwijken doorloopt
rood heeft anders ook wel een paar kuitenbijters (vooral op kasseikes) en stevige afdalingen (met jumpke op het einde van één bep afdaling :lol: ). Voor de kenners: net erna zit een razende hond die tussen de afsluiting door hapt naar alles wat beweegt #-o
die rode ken ik bijna klasj van buiten dus als er iemand ooit eens goesting moest hebben om hem te rijden --> i'll be your guide :-D
zondagvm normaal bloso opwijk doen in combinatie met wat lokale baantjes; zaterdag zal loopdag worden (onlangs begonnen met lopen ook :bounce: )
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

=D> =D> amai Daaf ge gaat toch uw leven toch niet beteren zeker, beginnen lopen :lol: goe bezig man en ik zeg altijd waar een wil is is een weg =D> =D>

Ik moet zaterdag werken dus ga ik zondag nor Nieuwerkerken-Waas biken :bounce:

@ AndySasbiker gij hebt ook ne goeien engelbewaarder wel balen dat er steeds van die smeerlappen zijn dat het niet nodig vinden om is effe te stoppen om te zien of alles ok is :evil: ik hoop voor jou dat ge zijn plak gezien hebt [-o<
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

Gun*666 wrote:=D> =D> amai Daaf ge gaat toch uw leven toch niet beteren zeker, beginnen lopen :lol:
ben zelfs semi-gestopt met drinken :wink:
wie weet moet ik binnenkort nog mijnen avatar veranderen naar Aquarius ofzo :lol:
Post Reply