Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
amai jongen gij hebt ook veeeel geluk gehadAndySasbiker wrote:voor mij zal het even duren. Vorige week aangereden door autobestuurder, dewelke daarna is doorgereden. met de mtb tegen betonnen verlichtingspaal terecht gekomen. Resultaat: fiets voor de vuilbak, er niets goed meer aan.
Ik kwam er vanaf met wat blauwe plekken en schrammen.
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Yoow de mannen ...
Wat staat er voor jullie dit weekend op't programma met den bike ??
Ik heb m'n zinnen op Lot zondag gezet
maar ik vrees dat het niet zal lukken
... we zullen wel zien ... ben reeds een mooi alternatief aan het uitzoeken.
Ps Zaterdag bloso Opwijk + Asse gereden ... was zeker de moeite
! Asse + Afligem of stuk Dilbeek zal wel nog mooier zijn.
Wat staat er voor jullie dit weekend op't programma met den bike ??
Ik heb m'n zinnen op Lot zondag gezet
Ps Zaterdag bloso Opwijk + Asse gereden ... was zeker de moeite
die van dilbeek heb ik al volledig gereden
blauw en rood zijn zeker aan te raden
blauw wegens het nodige hoogteverschil en rood omdat je totaaaaal niet verwacht dat een dergelijk parcours tussen de woonwijken doorloopt
rood heeft anders ook wel een paar kuitenbijters (vooral op kasseikes) en stevige afdalingen (met jumpke op het einde van één bep afdaling
). Voor de kenners: net erna zit een razende hond die tussen de afsluiting door hapt naar alles wat beweegt
die rode ken ik bijna klasj van buiten dus als er iemand ooit eens goesting moest hebben om hem te rijden --> i'll be your guide
zondagvm normaal bloso opwijk doen in combinatie met wat lokale baantjes; zaterdag zal loopdag worden (onlangs begonnen met lopen ook
)
blauw en rood zijn zeker aan te raden
blauw wegens het nodige hoogteverschil en rood omdat je totaaaaal niet verwacht dat een dergelijk parcours tussen de woonwijken doorloopt
rood heeft anders ook wel een paar kuitenbijters (vooral op kasseikes) en stevige afdalingen (met jumpke op het einde van één bep afdaling
die rode ken ik bijna klasj van buiten dus als er iemand ooit eens goesting moest hebben om hem te rijden --> i'll be your guide
zondagvm normaal bloso opwijk doen in combinatie met wat lokale baantjes; zaterdag zal loopdag worden (onlangs begonnen met lopen ook
Ik moet zaterdag werken dus ga ik zondag nor Nieuwerkerken-Waas biken
@ AndySasbiker gij hebt ook ne goeien engelbewaarder wel balen dat er steeds van die smeerlappen zijn dat het niet nodig vinden om is effe te stoppen om te zien of alles ok is