mooie rit met veel variatie
23/02/08 Waregem-Nieuwenhove
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Biky burger
- Mountainbiker
Post by Biky burger »
Deze namiddag de 60 gereden. Ik ken de streek (ben van Waregem) en ge moogt zeker zijn: alles wat de regio te bieden heeft, zat erin.
En meer: ik kende o.a. da single-trackske aan de autostrade niet en het ligt bijna aan mijn achterdeur...
Nog iets: er stond op een paar plaatsen iemand te filmen (of waren het foto's?) Weet er iemand of die terug te vinden zijn en zo ja: waar?
En meer: ik kende o.a. da single-trackske aan de autostrade niet en het ligt bijna aan mijn achterdeur...
Nog iets: er stond op een paar plaatsen iemand te filmen (of waren het foto's?) Weet er iemand of die terug te vinden zijn en zo ja: waar?
- Vl-ardenner
- Mountainbiker
Post by Vl-ardenner »
Voor zij die rond 13u startten :Biky burger wrote:Deze namiddag de 60 gereden. Ik ken de streek (ben van Waregem) en ge moogt zeker zijn: alles wat de regio te bieden heeft, zat erin.
Tgv knie-problemen diende ik deze toertocht aan mij te laten voorbijgaan, heb daarom wat sfeerbeelden gemaakt.
Een filmpje (10 minuten) volgt eerstdaags op mijn site.
Een eerste kleine impressie is alvast te zien op mijn site (voorlopig best via de link op de pagina van de veldtoertocht).
Vl-Ardenner
het was de ganse week mooi droog gebleven dus wat extra druk op de Michelins A.T. en met fietske vertrokken van Olsene naar Nieuwenhove.Bij de inschrijving vond ik het vrij rustig en dat is eigenlijk gans de rit zo gebleven vond ik (onbekend is onbemind hé).
Aanvankelijk vond ik het nogal veel road maar naarmate de tocht vorderde werd het beter en beter, mooie passages door voor mij ook onbekende bossen,hier en daar wel een gekende strook en op het einde was dat kleine single trackske langs de autostrade ook nieuw voor mij. De toch vlot kunnen afhaspelen tot op een goede km van het einde, bij het verlaten van diene boomgaard moesten we daar via een stalen plaat een gracht oversteken en tja voorwiel weg (te hard geblazen???) en op mijne knie
redelijk pijnlijk, ook onmiddellijk kramp in mijn kuit, mezelf nog een kilometerke verwenst en bij de finish nog even dag gezegd tegen Lokske en GP tijdens een boterhammeke mee gekapt en dan de terugweg aangevat.
Alles bij mekaar een kleine 90 km en genoten van de tocht
Aanvankelijk vond ik het nogal veel road maar naarmate de tocht vorderde werd het beter en beter, mooie passages door voor mij ook onbekende bossen,hier en daar wel een gekende strook en op het einde was dat kleine single trackske langs de autostrade ook nieuw voor mij. De toch vlot kunnen afhaspelen tot op een goede km van het einde, bij het verlaten van diene boomgaard moesten we daar via een stalen plaat een gracht oversteken en tja voorwiel weg (te hard geblazen???) en op mijne knie
Alles bij mekaar een kleine 90 km en genoten van de tocht
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
tegen de middag (13u00) hadden de organisatoren naar eigen zeggen toch al door de 700 deelnemers...barty wrote:Bij de inschrijving vond ik het vrij rustig en dat is eigenlijk gans de rit zo gebleven vond ik (onbekend is onbemind hé).
zou wel graag eens het totaal weten...
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
ER ging een blad met de aantallen van de wegrit en de mtb-tocht. Als ik het goed onthouden heb, waren er ca. 640 mountainbikers, maar ik kan me vergissen.Rock Rider wrote: tegen de middag (13u00) hadden de organisatoren naar eigen zeggen toch al door de 700 deelnemers...![]()
zou wel graag eens het totaal weten...
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
een verslagske van deze tocht op www.valcke-vanraes.be
weer met gps en ngi files die te downloaden zijn...
weer met gps en ngi files die te downloaden zijn...