goede bepijling.
hier en daar mocht er een stukje offroad of helling meer bij( vb bij het terugkeren van de grote lus.)
maar soit.
de kemmel lag intussen volledig droog en dus de steile kan genomen.
tis toch altijd leuk.
en 6: wat meer tips vragen aan de werkmakkers (op de bureau) ....noutje wrote:Vandaag vertrokken naar Dikkebus met de fiets voor de grote toer met Flupken enTommeke . Tommeke koos de 26 km ( eerste tocht ) en wij waren vertrokken voor de 46. mooie ongekende stukjes gezien.
Flupken was weeral niet te houden (voor weinigen trouwens )
Conclusie : 1: mooi tochtje![]()
![]()
.
2: 68 km op de teller dei genoeg was![]()
3: werken aan conditie![]()
4: nieuwe turbo steken![]()
5: tot volgend jaar
@Marge,marge wrote:Mijn gemiddelde ? 20,6. Toch raar, niemand haalt me in. En toch worden hier (en op andere tochten) gemiddelden neergepend die heeel veel hoger liggen. Ik weet wel, het hangt er natuurlijk vanaf wie, wanneer vertrekt maar toch. Ik denk dat velen hun tellertje eens mogen controleren. Daarmee bedoel ik om eens de juiste wielomtrek in te stellen, niet volgens 'het blaadje' maar zelf gemeten.
Juister zou zijn om de tijden neer te pennen.
²Pompierke wrote:@Marge,marge wrote:Mijn gemiddelde ? 20,6. Toch raar, niemand haalt me in. En toch worden hier (en op andere tochten) gemiddelden neergepend die heeel veel hoger liggen. Ik weet wel, het hangt er natuurlijk vanaf wie, wanneer vertrekt maar toch. Ik denk dat velen hun tellertje eens mogen controleren. Daarmee bedoel ik om eens de juiste wielomtrek in te stellen, niet volgens 'het blaadje' maar zelf gemeten.
Juister zou zijn om de tijden neer te pennen.
Ik kan het niet beter verwoorden![]()
Post by vuul vintje »
In aanloop naar de heuvelstrook me idd goed uit de wind kunnen plaatsen.'k weet niet of het eff. jullie waren maar die Cube-man (witte fiets die ik al bewondert had aan de start) was echt een berggeit. iedere beklimming vloog hij me voorbij waarna hij wachtte op zijn compagnon. Bij de splitsing 35-45 heb ik de kortste route genomen. Moest nog na de tocht 15 km terug huiswaarts met de bike. Zo toch 65 km op de teller.rik c wrote: In afwezigheid van 't Klimmerker, nam Cube'ke dit keer de taak op zich om een vliegende start te nemen, en samen met een Orbea-berijder, konden we de eerste kilometers op de weg dan ook dankbaar gebruik maken van Cubeke's wilde start.