24.02.2008 Beernem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
beernem
jaw bakkerken,tis inderdaad niet ver van den afrit(500m).kan gebeuren dat ik meerijd,kga er alleszins zijn maar misschien start ik wel vroeger want in de namiddag moe ik nog werken,zal nog zien,grden wakkere bakker gits wrote:mtbteam de grysperre zal ook van de partij zijn wij komen af met de velo uit gits bij mooi weer.![]()
![]()
Is dat starten in het gesticht daar niet ver van den afrit?![]()
rond 9u zullen we aan de start zijn dus wie mee wil met ons bendeken van nu 4pers: AMG, karolus, tram4 en den bakker wie sluit zich nog aan?![]()
Greetz stefaan
Start is inderdaad aan de sporthal van het St-Amandusinstituut op een 400 tal meter van de afrit E40 te Beernem. Ruime parking en als deze volzet is vind je 300m verder de grote parking van het Provinciaal Domein Lippensgoed-Bulskampveld, dus geen gebrek aan parkeerplaatsen.
De fietsenverhuur werd afgesloten, doch wie toch nog een MTB wil huren mag mailen naar : kwb.beernem.mail@skynet.be met opgave van naam, adres, telefoon en aantal fietsen. Ik doe mijn uiterste best nog extra fietsen te verkrijgen, doch pas OK als ik een mail terugstuur met bevestiging. Prijs = 15 euro. Fiets ten laatse tegen 9u ophalen aan de start.
% offroad : is voor de 52km meer dan 60%. Het Beverhoutsveld biedt een heel complex aan kiezeldreven, kasseien, veldwegels, enz... (ca. 20 km met amper beton of asfalt) Er is een technisch bosje (1220m lang) en in de laatste kilometers zijn er diverse boswegels, weliswaar wat minder dan vorig jaar, maar wel compleet andere. Je kan het parcours vergelijken met dat van 4 jaar geleden (voor wie er toen ook bij was...)
De fietsenverhuur werd afgesloten, doch wie toch nog een MTB wil huren mag mailen naar : kwb.beernem.mail@skynet.be met opgave van naam, adres, telefoon en aantal fietsen. Ik doe mijn uiterste best nog extra fietsen te verkrijgen, doch pas OK als ik een mail terugstuur met bevestiging. Prijs = 15 euro. Fiets ten laatse tegen 9u ophalen aan de start.
% offroad : is voor de 52km meer dan 60%. Het Beverhoutsveld biedt een heel complex aan kiezeldreven, kasseien, veldwegels, enz... (ca. 20 km met amper beton of asfalt) Er is een technisch bosje (1220m lang) en in de laatste kilometers zijn er diverse boswegels, weliswaar wat minder dan vorig jaar, maar wel compleet andere. Je kan het parcours vergelijken met dat van 4 jaar geleden (voor wie er toen ook bij was...)
- Mega Mingie
- Mountainbiker
Post by Mega Mingie »
Je hebt zodanig rap gereden in Zwevegem dat jeDixieSydi wrote:Wij komen ook af, met Jensieboy en Lucasboy.
Mooie streek om te 'vlammen'.Na Wevelgem(25.3avs)kunnen we misschien wa rapper hier, want tis platter.
Allé, smoet maar jullie kieten, fortisjes.
We gaan er een lap op geven, hé
in Wevelgem pas kon stoppen....?????
-
Steppewolf
- Mountainbiker
Post by Steppewolf »
Mega Mingie je bent al terug uit de spoeddienst zie ik, na die onfortuinlijke val ?
Dat is goed nieuws.
Onwaarschijnlijk ook hoe snel je recupereert. Nog dezelfde dag in staat om aan boomstamwerpen te doen en nu al terug op de fiets.
Opa Fonkel heeft duidelijk weer het onderste uit de kan gehaald.
't Amusement morgen !
Groeten uit het land van de Tijger
Dat is goed nieuws.
Onwaarschijnlijk ook hoe snel je recupereert. Nog dezelfde dag in staat om aan boomstamwerpen te doen en nu al terug op de fiets.
't Amusement morgen !
-
Steppewolf
- Mountainbiker
Post by Steppewolf »
Mega Mingie je bent al terug uit de spoeddienst zie ik, na die onfortuinlijke val ?
Dat is goed nieuws.
't Amusement morgen !
Dat is goed nieuws.
't Amusement morgen !
Goe bezig, Mega Mingie, ge staat op scherp zie ik,Mega Mingie wrote:Je hebt zodanig rap gereden in Zwevegem dat jeDixieSydi wrote:Wij komen ook af, met Jensieboy en Lucasboy.
Mooie streek om te 'vlammen'.Na Wevelgem(25.3avs)kunnen we misschien wa rapper hier, want tis platter.
Allé, smoet maar jullie kieten, fortisjes.
We gaan er een lap op geven, hé
in Wevelgem pas kon stoppen....?????
'k ga mien kietn insmoeten.
Wevelgem,Zwevegem, tis alletwee met gem,hé:oops:
Zot of nie zot, we komen naar Beernem.