Plaats hier alles met betrekking tot CUBE bikes

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
stijn_9
Mountainbiker

Post by stijn_9 »

Ten dinsdag cube ltd race besteld en vandaag(vrijdag)was hij er al.Dus helemaal niet lang moeten wachten :-D
Crusader
Mountainbiker

Post by Crusader »

Iemand enig idee wat voor een wachttijd er op de CUBE AMS COMP staat???????????????? :-?

Denk deze te bestellen rond eind maart. :lol:

Als er nog opmerkingen zijn rond deze fiets, laat dan gerust iets weten. :bounce:
gettah
Mountainbiker

Post by gettah »

Ja, probeer voor de PRO te gaan met Fox RP23 demper !
Da gaat een wereld van verschil zijn, de extra instellingen & propedal zijn de opleg meer dan waard !

G.
Metalpe
Mountainbiker

Post by Metalpe »

Op 11 februari heb ik mijn CUBE ltd pro voor woon-werkverkeer besteld. Vandaag, 27/04/08 (ja op een zondag) heb ik hem eindelijk gekregen! Ongeveer 2,5 maand ongeduldig wachten...

Vanaf morgen zal ik met véél meer plezier gaan werken dan ervoor!
Tegen het einde van de week probeer ik wat foto's gemaakt te hebben, dan kan ik mijn trots tonen.
Metalpe
Mountainbiker

Post by Metalpe »

Op 11 februari heb ik mijn CUBE ltd pro voor woon-werkverkeer besteld. Vandaag, 27/04/08 (ja op een zondag) heb ik hem eindelijk gekregen! Ongeveer 2,5 maand ongeduldig wachten...

Vanaf morgen zal ik met véél meer plezier gaan werken dan ervoor!
Tegen het einde van de week probeer ik wat foto's gemaakt te hebben, dan kan ik mijn trots tonen.
pelleke
Mountainbiker

Post by pelleke »

Ik heb mijne Cube Sting k18 geanodiseerd zwart op 1 week geleverd gekregen (nog ff getwijfeld voor de Ams Pro te nemen ) maar heb zeker geen spijt, hij zit als gegoten.
1 week is snel zal u zeggen [-X het was een week die een eeuwigheid duurde maar de moeite waard :bounce:
Calimero
Mountainbiker

Post by Calimero »

Tegenwoordig worden sommige cube's geleverd met een andere afmontage dus goed opletten en informeren bij je aankoop.

C.
biker17
Mountainbiker

Post by biker17 »

Omdat ik binnenkort toch ook bij het cube-clubje hoor, heb ik de volgende mededeling:
)
Vandaag 31 mei heb ik bij Bikes4fun(Cornello) in Kapellen-Putte een rode CUBE REACTION K24 2008 besteld! :drunk:

Ik kan het beestje waarschijnlijk volgend weekend afhalen.

Ze geven daar op het volledige cube-gamma een flinke korting, zodat de fietsen daar nu iets goedkoper zijn dan de Belgische en Nederlandse online-shops.

Wordt vervolgd...
Last edited by biker17 on Sun 08 Jun 2008 23:29, edited 1 time in total.
flying Duck
Mountainbiker

Post by flying Duck »

Mischien al te laat maar in eersel net over de grens bij fietsland grote stock cube
biker17
Mountainbiker

Post by biker17 »

flying Duck wrote:Mischien al te laat maar in eersel net over de grens bij fietsland grote stock cube
vlak voor bestelling inderdaad naar fietsland gebeld, zelfde fiets was ongeveer 40 € duurder maar wel vlugger beschikbaar. co;nclusie: Fiets bestellen bij fietsboer dichtbij en iets(week) langer wachten. Had dit weekend trouwens problemen met huidige fiets (spaak kapot) die ik niet bij hem had gekocht. Toch heeft hij deze GRATIS hersteld en wiel gecentreerd! Hier word ik dus blij van . Een mooi voorbeeld van een goeie service.
Post Reply