Putte tussen Heist o/d Berg en Mechelen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

amai, dan kan je idd een giga route maken, ben ns benieuwd!!
P€T€R
Mountainbiker

Post by P€T€R »

Ik heb vandaag pijlen gespot aan de korfbalterreinen! (in Putte hé, tja welke anders :roll: :P ). Een van de weken ga ik die route is proberen te rijden (maar waarschijnlijk zullen alle pijlen er nog ni staan als de opening pas voor in de zomer is ?)
K10
Mountainbiker

Post by K10 »

P€T€R wrote:Ik heb vandaag pijlen gespot aan de korfbalterreinen! (in Putte hé, tja welke anders :roll: :P ). Een van de weken ga ik die route is proberen te rijden (maar waarschijnlijk zullen alle pijlen er nog ni staan als de opening pas voor in de zomer is ?)
bloso-pijlen?
want t is zondag wandeling in keerbergen, met bijhorende mtb-tocht :wink:
Wicked_Uncle_Ernie
Mountainbiker

Post by Wicked_Uncle_Ernie »

Op de TT van Bonheiden, begin januari 2008, zijn we over een soort van crossparcours gereden (ik geloof aan enkele voetbalvelden), en daar hing er een groen bloso-pijltje.

Misschien dat dit hier al een voorloper van is?
P€T€R
Mountainbiker

Post by P€T€R »

K10 wrote:
P€T€R wrote:Ik heb vandaag pijlen gespot aan de korfbalterreinen! (in Putte hé, tja welke anders :roll: :P ). Een van de weken ga ik die route is proberen te rijden (maar waarschijnlijk zullen alle pijlen er nog ni staan als de opening pas voor in de zomer is ?)
bloso-pijlen?
Bloso pijlen ja. Ze hingen op van die paaltjes die bij de meeste blosoroutes gebruikt worden. 't waren blauwe pijlen.
K10
Mountainbiker

Post by K10 »

P€T€R wrote:
K10 wrote:
bloso-pijlen?
Bloso pijlen ja. Ze hingen op van die paaltjes die bij de meeste blosoroutes gebruikt worden. 't waren blauwe pijlen.
hier een straat verder van mij thuis een groene bloso-pijl gespot, heerlijk!!! :wink:
Aiki
Mountainbiker

Post by Aiki »

ka.dee wrote:Nog eventjes en in heel Vlaanderen zal elke gemeente haar eigen route hebben. Ook in Rumst zal er een route komen.
Ben je daar zeker van en waar haal jij je informatie ?
Dirk S
Mountainbiker

Post by Dirk S »

Tof dat er in Bonheiden een route komt,
Maar hoe kom ik te weten wanneer die route klaar is?
funkstar
Mountainbiker

Post by funkstar »

ka.dee schreef:
Nog eventjes en in heel Vlaanderen zal elke gemeente haar eigen route hebben. Ook in Rumst zal er een route komen.

Ben je daar zeker van en waar haal jij je informatie ?
Dat kan ik ook beamen.
Ik ben enkele maanden geleden in de putten van terhagen iemand van de provincie tegengekomen samen met 2 gemeente ambtenaren van rumst.
Gezien de 2 ambtenaren op een gewone stadsfiets reden ben ik gestopt om het waarom te vragen. (alles was namelijk vettig en slijk)

En ze waren aan de hand van de route die een tourtocht in Niel al had aangedaan een parcours aan het uitstippelen in de putten van Terhagen.
Dit parcours zou dan naar de schorre trekken en aansluiting krijgen op de bloso van Willebroek.
K10
Mountainbiker

Post by K10 »

P€T€R wrote:
K10 wrote:
bloso-pijlen?
we zijn de blauwe route gedeeltelijk gaan rijden, opgepikt in grasheide.. in totaal toch zo'n 40 km gereden 8)
Post Reply