Putte tussen Heist o/d Berg en Mechelen
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
bloso-pijlen?P€T€R wrote:Ik heb vandaag pijlen gespot aan de korfbalterreinen! (in Putte hé, tja welke anders![]()
). Een van de weken ga ik die route is proberen te rijden (maar waarschijnlijk zullen alle pijlen er nog ni staan als de opening pas voor in de zomer is ?)
want t is zondag wandeling in keerbergen, met bijhorende mtb-tocht
- Wicked_Uncle_Ernie
- Mountainbiker
Post by Wicked_Uncle_Ernie »
Op de TT van Bonheiden, begin januari 2008, zijn we over een soort van crossparcours gereden (ik geloof aan enkele voetbalvelden), en daar hing er een groen bloso-pijltje.
Misschien dat dit hier al een voorloper van is?
Misschien dat dit hier al een voorloper van is?
Bloso pijlen ja. Ze hingen op van die paaltjes die bij de meeste blosoroutes gebruikt worden. 't waren blauwe pijlen.K10 wrote:bloso-pijlen?P€T€R wrote:Ik heb vandaag pijlen gespot aan de korfbalterreinen! (in Putte hé, tja welke anders![]()
). Een van de weken ga ik die route is proberen te rijden (maar waarschijnlijk zullen alle pijlen er nog ni staan als de opening pas voor in de zomer is ?)
hier een straat verder van mij thuis een groene bloso-pijl gespot, heerlijk!!!P€T€R wrote:Bloso pijlen ja. Ze hingen op van die paaltjes die bij de meeste blosoroutes gebruikt worden. 't waren blauwe pijlen.K10 wrote:bloso-pijlen?P€T€R wrote:Ik heb vandaag pijlen gespot aan de korfbalterreinen! (in Putte hé, tja welke anders![]()
Dat kan ik ook beamen.ka.dee schreef:
Nog eventjes en in heel Vlaanderen zal elke gemeente haar eigen route hebben. Ook in Rumst zal er een route komen.
Ben je daar zeker van en waar haal jij je informatie ?
Ik ben enkele maanden geleden in de putten van terhagen iemand van de provincie tegengekomen samen met 2 gemeente ambtenaren van rumst.
Gezien de 2 ambtenaren op een gewone stadsfiets reden ben ik gestopt om het waarom te vragen. (alles was namelijk vettig en slijk)
En ze waren aan de hand van de route die een tourtocht in Niel al had aangedaan een parcours aan het uitstippelen in de putten van Terhagen.
Dit parcours zou dan naar de schorre trekken en aansluiting krijgen op de bloso van Willebroek.
we zijn de blauwe route gedeeltelijk gaan rijden, opgepikt in grasheide.. in totaal toch zo'n 40 km geredenP€T€R wrote:Bloso pijlen ja. Ze hingen op van die paaltjes die bij de meeste blosoroutes gebruikt worden. 't waren blauwe pijlen.K10 wrote:bloso-pijlen?P€T€R wrote:Ik heb vandaag pijlen gespot aan de korfbalterreinen! (in Putte hé, tja welke anders![]()