shifters XT2008 vs XTR
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
Gert
- Mountainbiker
Ik vind in ieder geval de nieuwe XTR's super. Ik had hiervoor X.0 gripshift en XTR bevalt me vele malen beter. De multirelease vind ik geweldig werken.
Ook kan je kiezen of je duwt of trekt om naar een kleinder kransje te schakelen maar weet niet dat dat bij XT ook kan.
En XTR werkt natuurlijk zeer precies.
Ook kan je kiezen of je duwt of trekt om naar een kleinder kransje te schakelen maar weet niet dat dat bij XT ook kan.
En XTR werkt natuurlijk zeer precies.
-
Gert
- Mountainbiker
Waar moet ik juist kijken om dit te kunnen vaststellen want het is me niet echt duidelijk.Winno wrote:Yep bij mij ook en ook bij madskatingcow die er mij op gewezen had!Wimbeest wrote:Nog iemand met XTR shifters waarbij er behoorlijke spleten zijn tussen de plastieken casings?
Voor top van het gamma te zijn vind ik eigenlijk dat dit niet kan! Op sommige plaatsen zijn het spleten van bijna 1mm!
- Winno
- Mountainbiker
De shifter zit in een plastiek huis (grijs) bestaande uit 2 helften. Het is de afdichting tussen deze 2 helften die te wensen over laat vind ik!Gert wrote:Waar moet ik juist kijken om dit te kunnen vaststellen want het is me niet echt duidelijk.Winno wrote:Yep bij mij ook en ook bij madskatingcow die er mij op gewezen had!Wimbeest wrote:Nog iemand met XTR shifters waarbij er behoorlijke spleten zijn tussen de plastieken casings?
Voor top van het gamma te zijn vind ik eigenlijk dat dit niet kan! Op sommige plaatsen zijn het spleten van bijna 1mm!
Ze hadden er evengoed een rubber dichting kunnen tussen monteren.