Coastrace Oostduinkerke 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
Roadrunner
Mountainbiker

Post by Roadrunner »

Heb de foto's juist bekeken > best rijden met een semi - profiel voor en een slick vanachter of beide slick's? :oops:
alainvwbike
Mountainbiker

Post by alainvwbike »

Fre C wrote:Weet er iemand wanneer startboxen opengaan? Staat nergens vermeld, of toch niet waar ik gekeken heb!
Staat dat je nr kan afhalen tot 9u30!Zouden boxen pas daarna open gaan?
Zien dat we op tijd daar zijn zal de boodschap zijn zeker!!??
Charles
Mountainbiker

Post by Charles »

Weet al iemand de uitslagen? Op de site vind ik alvast niets.
Sidi
Mountainbiker

Post by Sidi »

Dank u aan de pipo die op kop reed van de tweede groep... Trek volgende keer uw ogen fatsoenlijk open of koop een gps! Ik zal wel niet de enigste zijn hier opt forum die mee mis is gereden
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Trek het je niet aan, niemand maar dan ook niemand kon me met 100 procent zekerheid zeggen waar of hoe moest gedraaid worden! Een jammerlijke zaak, een gevolg van een zwakke organisatie Tout court?
sidecarcrosser
Mountainbiker

Post by sidecarcrosser »

Ben ook juist terug van veel te ver gereden.

MET DANK AAN DE ORGANISATIE !!! klo.......n

eerst bij de start touwen rond onze nekken en tussen de wielen !!!

bij de drankbevoorading 2 personen geteld die bekertjes aangaven,
dus effe drummen

en dan de ergernis, ze laten ons gewoon verder rijden, ong.1.5 km voorbij keerpunt worden we teruggewezen...
Op terugweg, meer dan eens het trajekt moeten navragen
Wat een klojo's.
Inschrijvingsgeld ontvangen en dan verder moet je het maar uitzoeken.

in het verleden met de oude toer ook al eens geklungel met traject meegemaakt.

Dus voor mij geen Oostduinkerke meer.

grt
Last edited by sidecarcrosser on Sun 24 Feb 2008 21:39, edited 2 times in total.
Duboisbiking
Mountainbiker

Post by Duboisbiking »

Heb de 22 km gereden, in 50 minuten, vind voor mezelf goed, jammer dat ik viel in het begin waardoor mijn remkabel was losgekomen. Bij het keerpunt was het toch even zoeken, wij draaiden links hoewel het misschien rechts moest geen seingever, dat was wel minder. Op de dijk was er ook al een misverstand, jammer.
Een klein manneke(denk saeco) reed met ons mee chapeau daar zit toekomst in =D>
Palmboy
Mountainbiker

Post by Palmboy »

Dit is de derde keer dat ik Oostduinkerke reed. En in plaats van dat het beter wordt, wordt het hier echt slechter door de jaren.

Bij het vertrek was de koord tussen box 1 en box 2 nog niet opgetrokken. Vervolgens was het maar wat gokken waar we naar toe moesten rijden.
Het keerpunt op het strand was op zijn minst bizar te noemen: gewoon wat afgespannen en niemand die daar stond om de weg te wijzen. Vervolgens kwam je in een gevaarlijke situatie terecht waar je moest opletten om niet tegen de tegenliggers te rijden.
Dan werden we blijkbaar verkeerd gestuurd want we vlamden met wind mee op de dijk waar het vol met toeristen liep en waar go-carts op de weg geparkeerd stonden. Dan moesten we tegen een hoge snelheid plaatjes ontwijken die ze normaal uit de grond kunnen trekken.

Maw: het geld is binnen... Ben benieuwd wat ze volgend jaar gaan uitvinden om het zo mogelijk nog slechter te doen. [-X
stiffmeisterbert
Mountainbiker

Post by stiffmeisterbert »

De organisatie, of beter het gebrek er aan, was vandaag inderdaad een domper op deze prachtige wedstrijddag.
Jeeps genoeg, maar seingevers blijkbaar niet, behalve één of andere verdwaalde ziel (niet van de organisatie) die mensen de verkeerde kant opstuurde met alle gevolgen van dien...
Triestig dat dergelijke zaken nog mogelijk zijn. Het kan toch niet zo moeilijk zijn om op de cruciale punten seingevers te zetten!
Vandaag was wel heel erg, maar sommigen onder ons zullen het erover eens zijn dat er ook in andere strandraces nog altijd pijnpunten zijn. vb. vorige week in Blankenberge putten in golfbrekers, duid ze dan gewoon aan! Vandaag in volle finish ne kleine die doodleuk de straat over skeelert, niemand die reageert... Uiteraard kan niet alles voorzien worden, maar vond het vandaag toch een beetje erover. 15eu de beeste, hopelijk investeert de organisatie volgend jaar wat beter...
El Grande
Mountainbiker

Post by El Grande »

Ik kan me vinden in de commentaren die geschreven zijn.

Bij de start was het meteen een potje Limbo doen en kon net het touw ontwijken en dan ja ..... HET KEERPUNT. Ik zat in een groepje en de choas was compleet. 15 man reed rechtdoor, 5 draaiden af. Ik was op zoek naar een mat want dat ligt toch meestal op het uiteinde van een lus. Niets gezien en na een paar km verkeerd gereden te hebben, ben ik dan ook maar gedraaid en richting finish gereden.
Post Reply