Mijn nieuwe aanwinsten...
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Tuurlijk, maar ik zal een beetje te veel 'Pietje precies' zijn he...Herder Ronny wrote:Valt dik mee toch,...Herder Steven wrote: Yes, staat er niet mis op dat rood. Zit wel een klein beetje verschil op het met het rood van de SLR-naven.![]()
Zie dat jij de rode bout ook gebruikt hebt. Heb zitten twijfelen, maar ben dan toch weer voor de originele gegaan.
Hopelijk zijn ze tegen de zondag goed gerodeerd. Het maakt wel al wat minder lawaai. FRM-lagertjes waren echt aan het einde van hun Latijn.
Heb de cups wel gerecupereerd, juist andere lagertjes in en het schap op als reserve.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Die Speci heeft al heel wat kwijl doen vloeien... Echt een juweeltje!elmago wrote:Héél knappe combo met die rode accenten.![]()
![]()
![]()
En er staat nog het één en ander te gebeuren...
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
Is momenteel bezig aan een winterslaap...binnen een paar weken mag ze weer es buiten. Maar dat geeft helemaal niet met een Scalpel als mudbike...elmago wrote:Ik zou schrik hebben om met zoveel moois de blubber in te duiken.Herder Steven wrote:Die Speci heeft al heel wat kwijl doen vloeien... Echt een juweeltje!elmago wrote:Héél knappe combo met die rode accenten.![]()
![]()
![]()
En er staat nog het één en ander te gebeuren...
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
ik rijd zowizo geen marathons, dus das weer een probleem minder!madskatingcow wrote:Triple Powered wrote:Mezelf ook weer getrakteerd op wat nieuws:
AX Lightness Apoloo, gewicht 85gr
]http://img178.imageshack.us/img178/7629/p1000342lj4.jpg
grtz
Nico
Ik wil er u wel is ne marathon (>= 60 km) zien mee rijden