24/02/2008 koekelare

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pompierluc
Mountainbiker

Post by pompierluc »

we zullen er ook zijn :-)
brandweer lichtervelde
dSlash
Mountainbiker

Post by dSlash »

Licht bewolkt
Neerslagkans:
10%
Temperaturen:
Min : 6°
Max : 12°
Wind:
Z - 20km/u

=D>
bqn
Mountainbiker

Post by bqn »

Het parcours van de 60 km was zeer mooi, en knap lastig op sommige momenten. Maar het pijnpunt blijft toch het teveel aan weiden en akkers, vind ik toch. Mocht het geregend hebben de vorige nacht, was het parcous wel heel wa anders!

Tot volgende keer, Supermoto.
Last edited by bqn on Mon 25 Feb 2008 21:54, edited 1 time in total.
j.b.
Mountainbiker

Post by j.b. »

mooie rit en zeker tot volgend jaar min punt de bevoorrading was iets minder en de bikewas stonden er maar 4 maar anders zeker een geslaagde rit =D> =D>
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Goede tocht =D> =D> , maar wel maar ca 52 km op de teller ipv de vooropgestelde 60 #-o .
Denk dat ik niet verkeerd heb gereden of waren er maar 52 km?

Grtzz
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

=D> Bedankt Brandweermannen en vrouwen voor de perfecte organisatie, volgens mijnvriend zijn kilometriek waren t er een goeie 55km. Volgens mij de Beste koekelaarse tocht die ik reed. Mooi privéstukje op koekelare berg (pogio) dat technisch stukje afdalen, jammer dat t een beetje kort was. Wat betreft de akkers en weiden, t is onontbeerlijk om deze erbij te nemen, ik vond t veel beter dan vorige keer, het waren meestal verbindingen naar andere off road. Anders komt er weer kritiek dat er teveel boane is. Ik vond de rit prima, goed georganiseerd, 29 off roadstukken en op de lange afstand dan ook nog 'alle' plaatselijke beklimmingskes. Wat wil je nog meer? Hopelijks voor de inrichters een hoger deelnemersaantal de volgende keer. ik denk dat er 370 inschrijvingen waren, wegseizoen is weer gestart he :bounce: =D> , da s goed voor de bikers, minder voor de inrichters. :-?
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

frawiwi wrote: Mooi privéstukje op koekelare berg (pogio) dat technisch stukje afdalen, jammer dat t een beetje kort was.

Tis poggio :wink: .
jammer dat ik vandaag de tocht niet kunnen rijden heb in mijn eigen gemeenten gisteren was het grote feest top 100 in de trimaar(mijn stamcafe) :drunk:
En tegen dat ik uit mijn nest raakte was het al middag. dusja de tocht maar aan mij voorbij laten gaan.
lefke
Mountainbiker

Post by lefke »

Mooie tocht maar niet volledige afstand gereden wegens te weinig tijd. had ik geweten dat de grote afstand geen 62km was zoals eerder aangegeven had ik mij er nog aan gewaagd. Nu heb ik hier en daar stukje overgeslaan. Kwam in totaal toch nog aan 47 km.
Snel bikewash en iets gedronken en dan vertrokken.
biggie
Mountainbiker

Post by biggie »

de tocht zelf viel heel goed mee. Er zijn er betere in west-vlaanderen, maar ze hebben veel off-road stukken gezocht, en het was nog knap lastig. Maar de eerste bevoorrading was niets, wie geeft er nu cola light op een mtb-tocht. Dat toont toch dat je niet weet waar je mee bezig bent. Gelukkig was de tweede bevoorrading beter.
Denk niet dat deze tocht volgend jaar nog op men kalender zal staan.
elros
Mountainbiker

Post by elros »

Ook effe men stempel hier drukken. Heb dus de 60 meegereden... als er al dan niet 60 waren laat ik in het midden, maar de mannen van de brandweer hebben toch veel nieuwe strookjes tussengestoken... zeker in een streek waar er al veel toerritten worden gereden.
Gelukkig (zeker voe sommige strookjes) heeft het in de laatste dagen niet geregend! Want het ging 10 keer zo zwaar zijn.

De bevoorrading was zeker in orde.. mss idd het minpuntje dat er cola light was en geen sportdrank, maar je kon dan nen suikerwafel meer eten hé. Bie de 2de bevoorrading geen probleem. Alles was in orde!! Kom zeker volgend jaar terug!!

greetz
Post Reply