Waasmunster - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

P° wrote:Jawadde , deze week nog eens de Bloso route gedaan...Hetgeen de 4x4's en crossmotors hebben aangericht naast de autostrade (kant Belsele) #-o :evil: Dat komt nooit meer op z'n effen. Zo'n sporen,daar kan niemand meer door.Precies of er een kolonne monstertrucks hebben doorgereden.
Bedoel je het oude motorcross parcours? Dit lag toch altijd al superzwaar maar is eigenlijk geen stuk van de bloso route natuurlijk.
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Nee,het stuk dat ervoor ligt.Eigenlijk (komende van de Roosenberg) het stuk langs de zijberm autostrade richting oprit autostrade.

Voor het crossparcours heb je eerder een zwembroek dan een bike nodig,weet ik wel :wink: .

Probeer het maar eens,je zal direct weten wat ik bedoel :drunk:
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

ligt da stuk op de rode lus ? ik ga zondag rijden in waasmunster met enkele collega's maar we zouden de groene en blauwe route doen
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

Doe groen en rood, blauw stelt niet veel voor!
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

Kan zijn maar er rijd iemand mee die voor den allereerste keer op nen mtb zit dus we gaan diene mens zijn goesting niet direct wegnemen he, rustig opbouwen en conditie aanscherpen zal al goed zijn voor mijne collega, de rest volgt later wel.
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

Begrijp ik, maar het is toch de bedoeling om hem kennis te laten maken met MTB'en en blauw is voor 90% asfalt .
1 leuke singeltrack tussen de velden voor de rest is het volledig asfalt, mits parcourskennis kan je er wel een leuke lus van maken...

In de Vl. ardennen zijn de rode stukken meestal lastiger. Hier is dit niet het geval, rood is zeker niet lastiger dan groen
elmago
Mountainbiker

Post by elmago »

P° wrote:Nee,het stuk dat ervoor ligt.Eigenlijk (komende van de Roosenberg) het stuk langs de zijberm autostrade richting oprit autostrade.

Voor het crossparcours heb je eerder een zwembroek dan een bike nodig,weet ik wel :wink: .

Probeer het maar eens,je zal direct weten wat ik bedoel :drunk:
Is het dit stuk, dat net naast het crossterrein ligt, P°?

Dit stuk is toch niet echt opgenomen in de Bloso route dacht ik, of ben ik mis? :-k

Image
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Wel,het lijkt er heel goed op :roll: maar het is dat stuk dat aansluit op de parking vd oprit E17...
cavani
Mountainbiker

Post by cavani »

Aan het janettenbos?
Is normaal toch niet in een Bloso route opgenomen dacht ik.(evenwijdig met E17 of er van wegrijdend?)
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

Dit stuk zit niet in de Bloso route.

In plaats van de route te volgen en op de weg uit te komen die naar de E17 gaat, maak ik altijd wat lussen in het bos naast de parking. Toffe singeltracks draaien en keren tussen de bomen om dan via de parking terug op de route te komen. Wel al een aantal keer een koppel venten betrapt met de hemd nog uit de broek en knal rode kop :oops: .... gewoon doorrijden...

Ben ooit achter het werk eens op die parking gestopt om dan de route te rijden. Moest me natuurlijk nog omkleden, man man doe ik nooit meer....
Post Reply