Angelo heeft gelijk, dat ding rijdt enorm zalig. De wielen zijn Crossmax, met de stickers eraf gehaald. Ik heb ook nog een stel SX wielen, maar die zijn voor het zwaardere gebruik. Met deze wielen is hij ongeveer 12,9 kg , met de SX set (en HighRollers) 13,5.
Santacruz Heckler Black Ano
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- dmx
- Mountainbiker
Seg mennekes, geen kortsluiting maken in je toetsenbord hè.
Angelo heeft gelijk, dat ding rijdt enorm zalig. De wielen zijn Crossmax, met de stickers eraf gehaald. Ik heb ook nog een stel SX wielen, maar die zijn voor het zwaardere gebruik. Met deze wielen is hij ongeveer 12,9 kg , met de SX set (en HighRollers) 13,5.
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
Zaligen bike
SC begint wel ordinair te worden hé, ni meer het droommerk van vroeger
SC begint wel ordinair te worden hé, ni meer het droommerk van vroeger
-
singletrack
- Mountainbiker
Post by singletrack »
Dames, ik ga tenminste eerst biken om daarna pas ziek te worden!! elke zondag zijn er wel enkele meisjes die 'niet goed zijn', 'te laat gaan slapen', 'te veel gedronken', 'kakkerij' en nog meer van die slappe uitvluchten omdat ze geen zin hebben, er teveel modder is, te koud, te warm, te vroeg, te laat...
Hoor ik jullie nog?
Hoor ik jullie nog?