Bedoel je het oude motorcross parcours? Dit lag toch altijd al superzwaar maar is eigenlijk geen stuk van de bloso route natuurlijk.P° wrote:Jawadde , deze week nog eens de Bloso route gedaan...Hetgeen de 4x4's en crossmotors hebben aangericht naast de autostrade (kant Belsele)![]()
Dat komt nooit meer op z'n effen. Zo'n sporen,daar kan niemand meer door.Precies of er een kolonne monstertrucks hebben doorgereden.
Waasmunster - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
ligt da stuk op de rode lus ? ik ga zondag rijden in waasmunster met enkele collega's maar we zouden de groene en blauwe route doen
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
Kan zijn maar er rijd iemand mee die voor den allereerste keer op nen mtb zit dus we gaan diene mens zijn goesting niet direct wegnemen he, rustig opbouwen en conditie aanscherpen zal al goed zijn voor mijne collega, de rest volgt later wel.
Begrijp ik, maar het is toch de bedoeling om hem kennis te laten maken met MTB'en en blauw is voor 90% asfalt .
1 leuke singeltrack tussen de velden voor de rest is het volledig asfalt, mits parcourskennis kan je er wel een leuke lus van maken...
In de Vl. ardennen zijn de rode stukken meestal lastiger. Hier is dit niet het geval, rood is zeker niet lastiger dan groen
1 leuke singeltrack tussen de velden voor de rest is het volledig asfalt, mits parcourskennis kan je er wel een leuke lus van maken...
In de Vl. ardennen zijn de rode stukken meestal lastiger. Hier is dit niet het geval, rood is zeker niet lastiger dan groen
Is het dit stuk, dat net naast het crossterrein ligt, P°?P° wrote:Nee,het stuk dat ervoor ligt.Eigenlijk (komende van de Roosenberg) het stuk langs de zijberm autostrade richting oprit autostrade.
Voor het crossparcours heb je eerder een zwembroek dan een bike nodig,weet ik wel.
Probeer het maar eens,je zal direct weten wat ik bedoel
Dit stuk is toch niet echt opgenomen in de Bloso route dacht ik, of ben ik mis?

Dit stuk zit niet in de Bloso route.
In plaats van de route te volgen en op de weg uit te komen die naar de E17 gaat, maak ik altijd wat lussen in het bos naast de parking. Toffe singeltracks draaien en keren tussen de bomen om dan via de parking terug op de route te komen. Wel al een aantal keer een koppel venten betrapt met de hemd nog uit de broek en knal rode kop
.... gewoon doorrijden...
Ben ooit achter het werk eens op die parking gestopt om dan de route te rijden. Moest me natuurlijk nog omkleden, man man doe ik nooit meer....
In plaats van de route te volgen en op de weg uit te komen die naar de E17 gaat, maak ik altijd wat lussen in het bos naast de parking. Toffe singeltracks draaien en keren tussen de bomen om dan via de parking terug op de route te komen. Wel al een aantal keer een koppel venten betrapt met de hemd nog uit de broek en knal rode kop
Ben ooit achter het werk eens op die parking gestopt om dan de route te rijden. Moest me natuurlijk nog omkleden, man man doe ik nooit meer....