24.02.2008 Beernem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
De TT is inderdaad het belangrijkst en het kan mij dan ook geen moer schelen wie organiseert. Bovengenoemde voorbeelden zijn mooie TT's die niet door wielerclubs georganiseerd zijn (nu ja, die brandweertochten eigenlijk wel) en er zijn er nog. Je hebt zwakke TT's door niet-fietsende organisaties, maar die heb je ook bij organiserende wielerclubs.marge wrote: En als het nu de KWB of FC De Stampers zijn die organiseren. Wat kan mij het schelen, zolang we maar een goeie TT krijgen. Neem de tochten weg van de KWB, KSA (Avelgem ?), Pompiers (Torhout, Aarsele), scholen (Torhout, Anzegem) voetbalclubs (Ruddervoorde) enz. en we kunnen inderdaad gaan voetballen.
De TT Beernem staat door een zware kalenderkeuze niet meer op mijn programma, maar die in het verleden steeds graag gereden en een mooi voorbeeld van een zeer goede KWB-tocht met karakter.
- vuulle sliekcoureur
- Mountainbiker
Post by vuulle sliekcoureur »
zondag komen we genieten van de bosrijke omgeving van Beernem en we twijfelen er niet aan dat de TT perfect zal georganiseerd zijn . Mijn 2 fietscompanen en ikzelf kijken er al naar uit

- riek tamenol
- Mountainbiker
Post by riek tamenol »
Wij zullen ook aanwezig zijn met 3 man, vanuit het "verre" zuid-west-vlaanderen.
Hopelijk wordt het een beetje warmer dan vorig zondag in zwevegem, mijn vingertopkes moeten daar nog ergen langs de baan liggen, afgevroren.
Tot zondag
Hopelijk wordt het een beetje warmer dan vorig zondag in zwevegem, mijn vingertopkes moeten daar nog ergen langs de baan liggen, afgevroren.
Tot zondag
- Mega Mingie
- Mountainbiker
Post by Mega Mingie »
Ik kijk uit naar zondag! Vorig jaar perfecte organisatie, zeer ruime douches, zaal groot genoeg,...
Ik herinner me wel niet meer of er barbecueworst was?
Maar voor mij het passende parcours: vlak, veel bos, goed berijdbaar
en vooral met een pittig tempo!
Fortisteam komt af!
Ik herinner me wel niet meer of er barbecueworst was?
Maar voor mij het passende parcours: vlak, veel bos, goed berijdbaar
en vooral met een pittig tempo!
Fortisteam komt af!
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
mtbteam de grysperre zal ook van de partij zijn wij komen af met de velo uit gits bij mooi weer.
Is dat starten in het gesticht daar niet ver van den afrit?
rond 9u zullen we aan de start zijn dus wie mee wil met ons bendeken van nu 4pers: AMG, karolus, tram4 en den bakker wie sluit zich nog aan?
Greetz stefaan
Is dat starten in het gesticht daar niet ver van den afrit?
rond 9u zullen we aan de start zijn dus wie mee wil met ons bendeken van nu 4pers: AMG, karolus, tram4 en den bakker wie sluit zich nog aan?
Greetz stefaan
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets