23/02/08 Waregem-Nieuwenhove

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Ei Guys,

Kwas gelijk nie op de hoogte van deze TT ?? Hij is 10km van mn door. Maargoe, kweet nie of k zal komen want de weersvoorspellingen zien er niet al te denderend uit, en de nacht ervoor ben ik erop uit. Dus ik betwijfel het of ik kom. Oke ik heb nu besluit genomen, ik kom dus niet :P Ik zal wel de reacties afwachten voor deze TT. Denk dat het wel een schonen zal zijn, ben altijd content van de waregemste TT's.

Owja, zoals gewoontje houdt ik jullie beetje op de hoogte wat jullie mogen verwachten vo weerke. Zonnetje zal er niet meteen inzitten vrees ik.

Timothy
F@@ntjen
Mountainbiker

Post by F@@ntjen »

Als ik goed geluisterd heb, geven ze voor zaterdag tot 13 graden uit [-o<
Ik zal van de partij zijn, welk start uur weet ik nog niet want zit de avond voordien mee een zwaar feestjen,maar normaal is dat rond 8u30 met de trein van de krierecrossers.:P :P
joybiker rush
Mountainbiker
Location: cannondale rush carbon si3 en een oud bakske voor alsvuil is!

Post by joybiker rush »

Zal ook van de party zijn samen met mijn bike vriend Marnix . Wij gaan starten rond 9u hopelijk terug rond 11u30
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

F@@ntjen wrote:Als ik goed geluisterd heb, geven ze voor zaterdag tot 13 graden uit [-o<
Ik zal van de partij zijn, welk start uur weet ik nog niet want zit de avond voordien mee een zwaar feestjen,maar normaal is dat rond 8u30 met de trein van de krierecrossers.:P :P
Ja klopt, zal warme dag zijn, maar de zon zal niet zo talrijk aanwezig zijn hoor.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

timothyd wrote:
F@@ntjen wrote:Als ik goed geluisterd heb, geven ze voor zaterdag tot 13 graden uit [-o<
Ja klopt, zal warme dag zijn, maar de zon zal niet zo talrijk aanwezig zijn hoor.
zolang het niet regent, voor mij geen probleem... :wink:
dark dingo wrote:awel...daar mijn twee "ronaldinho's" allebei op zaterdagvoormiddag sjotten,zal da in de namiddag worden...vermoedelijk rond13 uur!!laat me weten als je meerijd,hé!!
Bij mij zal het dus toch 13u worden... Heb een aantal dingen veranderd gezien... :wink:
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

@ jodelaitie: geen zin om te starten rond 1.30u? Dan starten ik en veeteeteetje ook ;-)

Grtz tobi
Slissen
Mountainbiker
Location: Merida Matts TFS 900/Shimano XT/Vaste carbon vork/Magura HS33

Post by Slissen »

petit crosseur de boue wrote:kheb zo de indruk dak in de voormiddag een treintje van 1 wagon ga vormen #-o
Ik kom ook alleen af. Zijn er anders nog mensen die het zien zitten om een groepke te vormen en samen te rijden?

Ik zou vertrekken rond 11 uur vertrekken, maar als het beter past om vroeger/later te vertrekken is dat geen probleem. Zolang we om 14h00 - 14h30 terug zijn in Waregem is het voor mij allemaal eender.

Ik ben van plan om de 60km te rijden.

Laat maar weten wie het ziet zitten 8)

Grtz Slissen
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

dark dingo wrote:ck Rider
dark dingo wrote:awel...daar mijn twee "ronaldinho's" allebei op zaterdagvoormiddag sjotten,zal da in de namiddag worden...vermoedelijk rond13 uur!!laat me weten als je meerijd,hé!!
Bij mij zal het dus toch 13u worden... Heb een aantal dingen veranderd gezien... :wink:
ik probeer er te geraken tegen ten enen...bij goed weer kom ik misschien ook met de bike afgezakt,naargelang ik ook terug thuis arriveer van t' voetbal natuurlijk!!tof om nog ne keer te kunnen samen rijden,nick!! :wink: de groensels en tot zaterdagnamiddag...
dingo 8)
brecht
Mountainbiker

Post by brecht »

hoi,

Ik vroeg met af of iemand iets meer weet over het klim werk van deze tocht ?
aantal hoogte meters ?

merci !
oppersquadra
Mountainbiker

Post by oppersquadra »

ik denk dat er een goeie 400 hoogtemeters zijn in onze TT
Post Reply