Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Ja was in orde hé gunther gisteren in heverlee, das wa anders dan hier in het platteland te fietsen
mooi gemiddelde,sterk gereden trouwens. 
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Ik kan zondag niet, het zal zaterdag Herzele worden
De zondag ben ik jammergenoeg niet in Heverlee geraakt, we moesten op tijd terug zijn. We zijn in Wolvertem de Bloso-route gaan rijden en dat is behoorlijk goed meegevallen! Sommige stukken kwamen me bekend voor van tt Wemmel en Merchtem maar het was zeker de moeite !!
De zondag ben ik jammergenoeg niet in Heverlee geraakt, we moesten op tijd terug zijn. We zijn in Wolvertem de Bloso-route gaan rijden en dat is behoorlijk goed meegevallen! Sommige stukken kwamen me bekend voor van tt Wemmel en Merchtem maar het was zeker de moeite !!
- laagvlieger
- Mountainbiker
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Gisteren naar Herzele geweest, 't was dik in orde !!
Zeer goede organisatie, daar zien ze me nog weer
GUN666 -> hoe is 't geweest ? Als er foto's zijn ... laat maar eens komen
Zeer goede organisatie, daar zien ze me nog weer
[/quote]
Het was heel zwaar jong echt met veel lopen in dat mulle zand, duinen oplopen en trappen af echt het was afzien . OOk de start was al een loopstart dat was wel leuk net een bende wilde beesten dat ze loslieten
Kortom een leuke ervaring en wat een organisatie
Wat mijn prestatie betreft
moeten opgeven in het begin van de tweede ronde op een golfbreker lek gereden
die lagen er echt slecht bij er mankeerden daar steenen uit en in het naar beneden rijden recht in zo een gat ,die zie je dus pas als je er voor staat met als gevolg band direkt plat en velg geblutst en krom
binnen de 5 min. stonden ze daar al achter mij met een strandwagen ,fiets erop en einde wedstrijd
Ik had voor de wedstrijd het parcour al is heelemaal afgereden om het te verkennen en op te warmen toen geen probeem en ik was niet alleen met pech zelle amai der zijn er redelijk wa moeten stoppen en spijtig genoeg één iemand moeten afvoeren zwaar onderuit gegaan
en ni in het zand
Volgens de uitslag reed ik toen mijne 68 ste v/d 195 in mijn categorie daar ben ik dan toch al trot op
volgend jaar beter
Heb daar toch alles samen een 31 km kunnen genieten en afzien tegelijk
Greetzzzz......
Het was heel zwaar jong echt met veel lopen in dat mulle zand, duinen oplopen en trappen af echt het was afzien . OOk de start was al een loopstart dat was wel leuk net een bende wilde beesten dat ze loslieten
Wat mijn prestatie betreft
Ik had voor de wedstrijd het parcour al is heelemaal afgereden om het te verkennen en op te warmen toen geen probeem en ik was niet alleen met pech zelle amai der zijn er redelijk wa moeten stoppen en spijtig genoeg één iemand moeten afvoeren zwaar onderuit gegaan
Volgens de uitslag reed ik toen mijne 68 ste v/d 195 in mijn categorie daar ben ik dan toch al trot op
Heb daar toch alles samen een 31 km kunnen genieten en afzien tegelijk
Greetzzzz......