Dat kan misschien wel zijn, maar als je bekijkt dat op die tochten toch altijd behoorlijk veel inschrijvingen zijn, dan kan je eigelijk niets anders stellen dat er toch vraag naar is.Fredrik wrote:Ik hoop enkel dat de vele mtb tochten elkaar niet kapot maken. Onder tussen zijn er 5 tochten in Sinaai en 5 in Stekene.
Dus een overaanbod.
Zoals eerder al gezegd zijn de overlappingen puur toeval. Bekijk het misschien ook eens anders : zoals elmago ook al aanhaalde zijn overlappingen niet te vermijden, en als je bekijkt dat we beiden een tocht van meer dan 50 km aanbieden, wil dit zeggen dat we voor meer dan 30 km andere paden kruisten !Fredrik wrote:De overlap met het Polken parcour van december was ca. 20 tot 25 km, wat wij als organisatie van de Polkentocht veel vonden.
Wat ik ook vermoed is dat vele mensen beide tochten gereden hebben. In onze streek is dit normaal, er zijn namelijk wat ik noem veel locals die zich niet graag "verzetten" om op de "vreemde" te gaan rijden.
Toch hebben wij na de tocht NIEMAND horen klagen, integendeel, toen we ons klaarmaakte om de pijlen te gaan weg nemen, kregen we verschillende complimenten, en dat doet echt deugd. (veel meer dan iemand die beweert dat we er geen werk ingestoken hebben
Laten we gewoon verder doen met wat we bezig zijn : een degelijke goed georganiseerde tocht aanbieden. Als de intresse begint te dalen zullen we dat wel merken denk ik !
Succes verder !