Plaats hier alles met betrekking tot CUBE bikes

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
G_stuff
Mountainbiker

Post by G_stuff »

Na 4,5 maand wachten is ook mijn Cube deze week geleverd. [-o<
Cube Ltd Race White-Candy Blue

Blijkbaar zijn ze bij Cube eindelijk op kruissnelheid geraakt wat betreft de productie van de 2008 modellen... :oops:
stijn_9
Mountainbiker

Post by stijn_9 »

just ne cube ltd race gaan bestellen ben is benieuwd hoe lang het ga duren.nie te lang hoop ik :-)
G_stuff
Mountainbiker

Post by G_stuff »

Normaal zal dat nog wel meevallen. Ze zijn bij Cube volop bezig met de productie van de Ltd Race modellen (tenminste als ik mijn LBS moet geloven)

Afgelopen week waren er bij hem in ieder geval x-aantal van de LTD Race modellen afgeleverd zowel de Black als de White-Candy Blue.
(Hij had er nu toch een aantal op voorraad) :wink:
stijn_9
Mountainbiker

Post by stijn_9 »

ah oke,dan hoop ik da ik ook wa geluk heb. :-D
jurgi
Mountainbiker

Post by jurgi »

Heeft er iemand een idee wat het LTD CC Frame voorstelt??
Momenteel is deze in promo voor de Benelux met magura hs33, reba sl, XT componenten. Op website vind ik niets terug van dit CC frame.
Jo[ke]
Mountainbiker

Post by Jo[ke] »

jurgi wrote:Heeft er iemand een idee wat het LTD CC Frame voorstelt??
Momenteel is deze in promo voor de Benelux met magura hs33, reba sl, XT componenten. Op website vind ik niets terug van dit CC frame.
Heeft een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. XT-componenten, betrouwbare en krachtige hydraulische velgremmen en een top-vork voor deze prijsklasse! =D> =D>
Het frame zelf is geen ultra-licht frame, maar wel een heel sterk en betrouuwbaar frame dat zijn kwaliteiten reeds bewezen heeft!
:lol: Kortom: een ideale, goed afgemonteerde toerbike aan een zacht prijsje :lol:
Emdrieke
Mountainbiker

Post by Emdrieke »

CC frames zijn ook mat zwart gepoederlakt terwijl de frames van ltd race,pro,team ea zwart geanodiseerd zijn.Dus de lak is heeft dan ook iets
minder structuur(dus gladder)dan de geanodiseerde.Het poederlakken
maakt het frame ook iets zwaarder(voor ww)
Belle
Mountainbiker

Post by Belle »

Ik heb ook een cube ltd race white blue besteld op 26 jan. Deze week hadden ze gebeld dat hij binnen was! Ik ben woensdag geweest en wat bleek toen ik hem probeerde? Ze hadden een 20 inch geleverd ipv een 18 inch! Dit is natuurlijk te groot voor mij! Mijn fietshandelaar had wel degelijk een 18 besteld! Ik hoop dat ik nu niet nog eens moet zolang wachten hoor!
Surviver III
Mountainbiker

Post by Surviver III »

Ik kan anders niet klagen... dinsdag besteld, zondag al een rit!!!

Mijn Cube Reaction HS33 model 2008 besteld op dinsdag 5/02 (mijn LBS heeft direct gebeld of dat ie op voorraad was, en gelukkig wel).
Dan op vrijdag 8/02 geleverd en mijn LBS heeft em klaar gemaakt tegen zaterdagavend 9/02!!!
Was ideaal om op zondag al een ritje te doen...

Ben er content van!
gettah
Mountainbiker

Post by gettah »

Jaja, ze zijn hun schade aan het inhalen. Mijn AMS stond er op 1 dag :bounce:

Op de frames van 2008 is het wel nog wachten tot eind mei, daarmee heb ik maar de volledige velo gekocht want da ging rapper :-D
Ben der trouwens ZEER tevreden over, hij zal deze zomer zeker een paar marathonnekes op zijn naam mogen zetten!!

http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?t=46327

G.
Post Reply