10/02/'08 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Idd, mannen, prachtige organisatie. Ik ben rond 9u vertrokken en het was er geweldig druk (zelden gezien), toch tijdens de tocht zelf nagenoeg nergens moeten aanschuiven. =D> Het was de eerste keer dat ik in deze streek kwam rijden en het was zeker de moeite. Op sommige stukjes waagde ik me soms in de ardennen: singletrack langs de spoorlijn, dat stijle klimmetje langs die beek, met halverwegen die draai naar rechts, waar het net iets stijler ging, dat trapje op het einde van een klim, die muur van een klim op de weg, dat supervettig afdalingske met de diepe sporen waar ik met mijn kale RR alle kanten op gleed (behalve de juiste). Kortom leuke technische stukjes, snelle afdalingen en pittige klimmetjes waar het bij mtb'n toch allemaal op draait. Klasse tocht =D>
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

vwola, mijn verslagske staat op www.mtbteamlangdorp.be
Jokke
Mountainbiker
Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016

Kidstocht

Post by Jokke »

Mama's en papa's,

De foto's van jullie (hopelijk fiere) spruiten staan op de website.
Indien jullie een bepaalde foto in hoge resolutie willen, stuur mij dan maar een pb met nr(s) van de foto en het emailadres waar die naartoe gestuurd moeten worden.

Ik zal proberen om ze zo snel mogelijk op te sturen.
Jokke
Mountainbiker
Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016

Laatste reeks foto's

Post by Jokke »

Eindelijk :oops: 8)

De laatste reeks foto's staat op onze site onder de 'Toertocht'-pagina (de link op de startpagina is nog niet aangemaakt).

Indien jullie een bepaalde foto in hoge resolutie willen, stuur mij dan maar een pb met nr(s) van de foto en het emailadres waar die naartoe gestuurd moeten worden.

Tot volgend jaar voor onze 10de (speciale uitgave) TT,
Post Reply