17/02/08 Zwevegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Redgy
Mountainbiker

Post by Redgy »

Juplahoi.

Eerst en vooral wil de mensen bedanken die bij mij gestopt hebben toen ik tegen de grond smakte.
Hheb schaafwonden aan knie en elleboog en enkele gekneusde ribben.
Gelukkig droeg ik een helm,want die is gebarsten.
Zonder helm was het veel erger geweest. Ik rij in ieder geval NOOIT meer zonder helm.
TT vond ik niet slecht. ja nietveel onverhard omdat het gevroren had :-?
Tot volgend jaar

Greetz Redgy
the grandmaster
Mountainbiker

Post by the grandmaster »

Rock Rider wrote:
the grandmaster wrote:
En aan de bikers uit de streek: zou er daar niemand dienen dikken boom, die daar in die rappe afdaling, half in da tegelpadje is gegroeid, willen wegkappen?
Moet daar namelijk altijd weer een enorm gat laten op mijn collega's. En k'denk dat ze dat al weten...
Dienen boom zorgt juist voor een extra uitdaging... :wink:
Bij mij zorgt dienen boom alleen maar voor extra stress en onzekerheid...
(maar dat zal dan ook wel te maken hebben met mijn enigzins, begrensde stuurmanskunsten zeker?)
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Redgy wrote:Juplahoi.

Eerst en vooral wil de mensen bedanken die bij mij gestopt hebben toen ik tegen de grond smakte.
Hheb schaafwonden aan knie en elleboog en enkele gekneusde ribben.
Gelukkig droeg ik een helm,want die is gebarsten.
Zonder helm was het veel erger geweest. Ik rij in ieder geval NOOIT meer zonder helm.
TT vond ik niet slecht. ja nietveel onverhard omdat het gevroren had :-?
Tot volgend jaar

Greetz Redgy
Hoi Redgy,

Ben ook één van deze die gestopt zijn bij u en ben blij te horen dat de verwondingen meevallen, aan de schade aan uw kledij te zien had u een ferme smak gemaakt #-o #-o .
Uw helm heeft u nog van veel ergere verwondingen afgehouden.

Spoedig herstel en misschien tot een volgende keer maar dan in betere omstandigheden.

Grtzz

Pompierke
Redgy
Mountainbiker

Post by Redgy »

Juplahoi.

Ale pompierke den ene pompier heeft den anderen geholpen.
ik ben pompier in het korps van Kuurne.
e komen zeer zeker af naar Diksmuide. Kga proberen om met een bendeke pompiers af te komen.

Groetjes en nog ne keer bedankt. [-o<
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

the grandmaster wrote:
Rock Rider wrote:
the grandmaster wrote:
En aan de bikers uit de streek: zou er daar niemand dienen dikken boom, die daar in die rappe afdaling, half in da tegelpadje is gegroeid, willen wegkappen?
Moet daar namelijk altijd weer een enorm gat laten op mijn collega's. En k'denk dat ze dat al weten...
Dienen boom zorgt juist voor een extra uitdaging... :wink:
Bij mij zorgt dienen boom alleen maar voor extra stress en onzekerheid...
(maar dat zal dan ook wel te maken hebben met mijn enigzins, begrensde stuurmanskunsten zeker?)
doe een paar keer die afdaling na elkaar en je zal het leren kennen... Da is het enigste dat ik je kan aanraden... Is louter een beetje parcourskennis da hier telt en inschatten van hoeveel plaats je hebt...
kampfschwein
Mountainbiker

Post by kampfschwein »

zaterdag ook deze tt gereden, maar vond het niet zo de moeite.

Prachtig weer dat wel, maar barslechte bepijling (al na 3OO meter de weg kwijt en dan maar driemolenroute gevolgd tot ik na 6km bikers uit de tegenovergestelde richting zag. Uiteindelijk geëindigd met 28,.. km op de teller en met een gemiddelde van 19,6. Khad een reden om snel te zijn , moest nog naar het ziekenhuis om mijn schoonmoeder te bezoeken. En ben blij want zij is zondagnamiddag gestorven. En den eersten die hier kluchtjes maakt over schoonmoeders krijgt een muilpeer van mij, want het was een pracht van een vrouw (amper 48 jaar) en ze laat mijn vriendin van 21 met veel verdriet achter. Sorry, maar moest dit even kwijt. Ik zal dus ook dit weekend op geen enkele TT te vinden zijn.
djeetn
Mountainbiker

Post by djeetn »

ik zie dat hier redelijk wat geklaagd wordt over de bewegwijzering. Kan er iemand mij mss 'n afbeelding, afmetingen geven van wat op andere mtb's gebruikt wordt? Kwestie naar volgende edities toe...
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Bepijling was voor mij meer dan voldoende zichtbaar.
Allesinds nergens misreden op dit toch wel zeer snelle parcours.
Tis eens wat anders en heeft als voordeel dat de bike niet vuil is. Ook eens leuk op een zondag, niet? 8)

Ik snak wel achter iets warmer weer zodat die korte broek aankan.
Anyway, pas om 9h50 vertrokken hopend dat de temperatuur boven het vriespunt ging uitkomen.
Stats: 48km - 1h45mins
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

djeetn wrote:ik zie dat hier redelijk wat geklaagd wordt over de bewegwijzering. Kan er iemand mij mss 'n afbeelding, afmetingen geven van wat op andere mtb's gebruikt wordt? Kwestie naar volgende edities toe...
pijlen waren groot en duidelijk genoeg, maar misschien iets meer hangen... Bij ons is de gouden regel: een tweetal voor de splitsing en dan nog een tweetal in de splitsing... Dan staan er zeker nog genoeg...
raketwomanFIE
Mountainbiker

Post by raketwomanFIE »

the grandmaster wrote:Yups, hier ook gereden vandaag.
Inderdaad veel asfalt gezien, maar de 'licht'hellende stroken konden dit voor mij ruimschoots kompenseren. Wie t nie lastig genoeg vond, moet dan maar eens proberen 5km/u vlugger te rijden dan normaal. ge zult t wel lastig vinden.
Over de bepijling geen kwaad woord: zelf nergens misreden. Wel hier en daar diep in de remmen moeten gaan, omdat we t' pijlke maar in laatste instantie opmerkten.
De bevoorradingen waren sober, doch voldoende, en goed ingeplant in t parcours.
Leuke tocht.
49,5km in 1u56, avs 25,5 ( met dank hiervoor aan Dieter'de Magnus Backstedt' onder de raketmannen, voor het kopwerk de laatste 15km)
en 28 heen en 28 terug natuurlijk.

@grandmaster
rond diene boom zwieren jong :-D dussssss
nog wa technieck opdoen en ge zijt ne echte kampioen!!
Post Reply