Na de wedstrijd
Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
-
Roadrunner
- Mountainbiker
Post by Roadrunner »
Allereerst een dikke proficiat aan de organisatie -> mooiste race tot nog toe
. Veel meer kan ik er niet over zeggen inderdaad het minpuntje was de bevoorrading maar heb toch m'n drankje kunnen meepikken. Heb de 29km afgelegd in een tijd van 1:34 -> algemeen 61ste. HAd beter gekund -> meer trainen is de boodschap hé. Zeker tot volgend jaar

- Cyclingbeast
- Mountainbiker
- Location: Eddy Merckx grand prix, Minerva tempest, BH Expert Trail
Post by Cyclingbeast »
Het was een zwaar maar prachtig parcours, ik heb 1u39 gedaan over de 29 km.
Bravo voor de organisatie!
Bravo voor de organisatie!
Pracht van een STRANDRACE.
In die zin wil ik ook opmerken dat met alle positieve kommentaren er zich volgend jaar een ander probleem kan aandienen.
Nu was het nog net overzichtelijk, veilig ,om op een spoor de beide richtingen te doen.en elkaar te kruisen! Als het deelnemersaantal volgend jaar verdubbelt dan onstaan er levensgevaarlijke situaties .
In die zin wil ik ook opmerken dat met alle positieve kommentaren er zich volgend jaar een ander probleem kan aandienen.
Nu was het nog net overzichtelijk, veilig ,om op een spoor de beide richtingen te doen.en elkaar te kruisen! Als het deelnemersaantal volgend jaar verdubbelt dan onstaan er levensgevaarlijke situaties .
Inderdaad!!! Allemaal groot gelijk!!! SUPER organisatie!
Ik heb wel minder chanche gehad... De laatste 3 km platgereden op golfbreker.
'k heb dan nog al mn laatste krachten gebruikt om naar de finish te lopen... en da was nie zo plezant.
1:34:00 op de 29km
Wss zijn er nog die platgereden hebben op die golbreker links van de pier? Int naar beneden rijden zat er daar zo'n diepe put in...
Shit happens...
En moest die meneer met zijne grote kodak toevallig dit lezen... Toen ik juist gedubbeld werd door de eerste 2 elite renners hebt bgij ne foto getrokken van mij, da was juist voor dat we onder de pier reden, komen deze ergens online?
Ik heb wel minder chanche gehad... De laatste 3 km platgereden op golfbreker.
'k heb dan nog al mn laatste krachten gebruikt om naar de finish te lopen... en da was nie zo plezant.
1:34:00 op de 29km
Wss zijn er nog die platgereden hebben op die golbreker links van de pier? Int naar beneden rijden zat er daar zo'n diepe put in...
Shit happens...
En moest die meneer met zijne grote kodak toevallig dit lezen... Toen ik juist gedubbeld werd door de eerste 2 elite renners hebt bgij ne foto getrokken van mij, da was juist voor dat we onder de pier reden, komen deze ergens online?
Last edited by Ewoud on Mon 18 Feb 2008 21:42, edited 1 time in total.
- pointbreak
- Mountainbiker
- Location: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race
Post by pointbreak »
Het was inderdaad afzien als de beesten, de beste heeft gewonnen !
Klasse Chico !
Een beetje teveel lopen naar mijn goesting maar dat is voor iedereen hetzelfde.
Linkshandige bevoorrading juist in een bocht op vrij gladde stenen
En ijskoude douches, maar stond wel aangegeven.
Maar voor de organisatie "proficiat" de kleine foutjes verbeteren en volgend jaar beter.
Een beetje meer tapijten of rollen planken.
Een massa toeschouwers, een prachtige sfeer.
En knappe foto's !
Klasse Chico !
Een beetje teveel lopen naar mijn goesting maar dat is voor iedereen hetzelfde.
Linkshandige bevoorrading juist in een bocht op vrij gladde stenen
En ijskoude douches, maar stond wel aangegeven.
Maar voor de organisatie "proficiat" de kleine foutjes verbeteren en volgend jaar beter.
Een beetje meer tapijten of rollen planken.
Een massa toeschouwers, een prachtige sfeer.
En knappe foto's !