de tt was idd volledig in orde.
Was van plan om er maar 36km te doen maar in het begin toch maar al een lus van de 47 meegpakt. Zodus op het einde +-40km.
Goeie bepijling, merci aan de seingevers, goede bevoorradingen.
kortom: tiptop.
16/02/2008 Herzele
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Goldfinger1
- Mountainbiker
Post by Goldfinger1 »
Ik ben samen met BKG, Jerommeken, Bjorn, Flip en Thys vertrokken rond 13u40. Leker zonnetje en rustig vertrokken. Maar met Bkg en den Bjorn weet je wel dat de rust niet te lang kan duren.
Toen we na het rondritje in het "park" van Herzele na enkele smalle baantjes richting Evendael bolden begon het al! Positie kiezen. Aanvankelijk zat ik goed mee vooraan tot we achter de kidstour kwamen. Ik heb altijd bewondering voor die kleine mannen en voor hun begeleiders! Dus keek ik de kat uit de boom en de rappe waren gaan vliegen (BKG, Bjorn en Flip).
Omdat ik belange nog geen form heb besloot ik bij Thys en Jerommeken te blijven. Doch de kozzen van de aangenomen nonkel van Suske en Wiske bleek al vlug over zijn toeren te draaien en riep dat hij zich ging laten afzakken. Ik dus rustig met Thys verder. Ik kon goed zijn tempo houden...omdat hij het aanpaste en hij ook nog terug met de fiets naar huis moest !
Aan de bevoorrading kregen we telefoon van onze vriend Jerommeken dat hij richting Papcity gereden was, gezien geen fut en te hoge hartslag (wijzende op koorts en??? ) Eens na de bevoorrading was het licht bij mij ook ver uit . Langs een paadje nog de kop van de Beverberg meegepikt en daar voelde ik wat het was om lang niet te rijden.
Thys had medelijden met mij en wachtte mij op. Ter hoogte van Steenhuize, de off-road tussen de bomen ging het licht voor de eerste keer uit! Gelukkig kwam er een kleine afdaling en nadien een single-track waar we achter een héééle trage hingen en ik kon op mijn 7 de adem komen! Bij het kruisen van de Rijst wist ik dat de finale in zicht was...de laatste splitsing en verder voor de 47km. Ik gaf er nog een lap op (de laatste!!!!) om na de afdaling en een haakse bocht de tol te betalen in een zacht oplopende strook windop! Doch in de verte zag ik Herzele liggen!
Alle kracht uit mijn benen pompend kwam ik terug tot bij mijne DZM-makker, doch die wist nog een versnelling uit zijn RUSH te halen waar ik totaaaal niet kon op antwoorden! Onzen Thys zit waarlijk al serieus in form! Aan de inschrijving aangekomen besloten we direct richting Burst te cruisen en hij richting .....Lebbeke....! Aan Mapé ingedraaid en onze vriend uitgezwaaid.
Thuisgekomen met een 59 km op de teller en 19.3 AVS. Toch nog tevreden als ik leed dat MTbiker rond de 17 draaide.
Conclusie : er is nog veel werk aan de winkel, maar het seizoen is nog jong (en da kunt ge van mij ni zeggen, ik weet het )
Den Thys nogmaals bedankt voor uw steun en uw prachtig achterwiel in uw nog prachtigere fiets! Een bijouken En Chapeau voor de prestatie.
De rappe, nog geen nieuws van
@Jerommeken, verzorg u en tot één dezer!
Voor de organisatie niks dan lof!
Alleen zoals zo velen de 2de bevoorrading niet gezien! Wel de vlag, maar geen buffet
.
Eigenlijk niet nodig ook, ik heb liever in de zomer een dubbele bevoorrading, gezien de kou!
Jovelo en Co ....proficiat!
Toen we na het rondritje in het "park" van Herzele na enkele smalle baantjes richting Evendael bolden begon het al! Positie kiezen. Aanvankelijk zat ik goed mee vooraan tot we achter de kidstour kwamen. Ik heb altijd bewondering voor die kleine mannen en voor hun begeleiders! Dus keek ik de kat uit de boom en de rappe waren gaan vliegen (BKG, Bjorn en Flip).
Omdat ik belange nog geen form heb besloot ik bij Thys en Jerommeken te blijven. Doch de kozzen van de aangenomen nonkel van Suske en Wiske bleek al vlug over zijn toeren te draaien en riep dat hij zich ging laten afzakken. Ik dus rustig met Thys verder. Ik kon goed zijn tempo houden...omdat hij het aanpaste en hij ook nog terug met de fiets naar huis moest !
Aan de bevoorrading kregen we telefoon van onze vriend Jerommeken dat hij richting Papcity gereden was, gezien geen fut en te hoge hartslag (wijzende op koorts en??? ) Eens na de bevoorrading was het licht bij mij ook ver uit . Langs een paadje nog de kop van de Beverberg meegepikt en daar voelde ik wat het was om lang niet te rijden.
Thys had medelijden met mij en wachtte mij op. Ter hoogte van Steenhuize, de off-road tussen de bomen ging het licht voor de eerste keer uit! Gelukkig kwam er een kleine afdaling en nadien een single-track waar we achter een héééle trage hingen en ik kon op mijn 7 de adem komen! Bij het kruisen van de Rijst wist ik dat de finale in zicht was...de laatste splitsing en verder voor de 47km. Ik gaf er nog een lap op (de laatste!!!!) om na de afdaling en een haakse bocht de tol te betalen in een zacht oplopende strook windop! Doch in de verte zag ik Herzele liggen!
Alle kracht uit mijn benen pompend kwam ik terug tot bij mijne DZM-makker, doch die wist nog een versnelling uit zijn RUSH te halen waar ik totaaaal niet kon op antwoorden! Onzen Thys zit waarlijk al serieus in form! Aan de inschrijving aangekomen besloten we direct richting Burst te cruisen en hij richting .....Lebbeke....! Aan Mapé ingedraaid en onze vriend uitgezwaaid.
Thuisgekomen met een 59 km op de teller en 19.3 AVS. Toch nog tevreden als ik leed dat MTbiker rond de 17 draaide.
Conclusie : er is nog veel werk aan de winkel, maar het seizoen is nog jong (en da kunt ge van mij ni zeggen, ik weet het )
Den Thys nogmaals bedankt voor uw steun en uw prachtig achterwiel in uw nog prachtigere fiets! Een bijouken En Chapeau voor de prestatie.
De rappe, nog geen nieuws van
@Jerommeken, verzorg u en tot één dezer!
Voor de organisatie niks dan lof!
Alleen zoals zo velen de 2de bevoorrading niet gezien! Wel de vlag, maar geen buffet
Eigenlijk niet nodig ook, ik heb liever in de zomer een dubbele bevoorrading, gezien de kou!
Jovelo en Co ....proficiat!
Re: tt herzele
Sssssssssssssst.Herder Steven wrote:Hoeda? Het seizoen begint pas!unitas wrote:nog één keer met de mtb in maldegem en dan is het proper kuisen en tot volgend seizoen![]()
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Re: tt herzele
Post by Steven vd Eynde »
christmtb wrote:Sssssssssssssst.Herder Steven wrote:Hoeda? Het seizoen begint pas!unitas wrote:nog één keer met de mtb in maldegem en dan is het proper kuisen en tot volgend seizoen![]()
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Is reeds gebeurd - ziekte was kort en krachtig - zoals JerommekenGoldfinger1 wrote:@Jerommeken, verzorg u en tot één dezer!
men vriendin en ik zijn ook gestrat, en hebben genoten van het mooie parcour. men maske had juist last van de koude. We zijn gestrat voor de 36, maar zijn na de controle de 25blijve volgen. Tot dat ze zwaar tegen de vlakte ging. Ergens een baanjt naarbeneden, op dallen, en in een haaks bochtje naar rechts was prijs. Over de kop en langs alle kanten blutsen en builen. Maar al bij al goed van afgekomen. Wel overal blauw, godzijdank dat ze altijd haar helm draagd.
Een dikke proficiat aan de organisatie. Twas weer inorde.
Gtrz
Een dikke proficiat aan de organisatie. Twas weer inorde.
Gtrz
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Ons verslagje kan je hier lezen. Er zijn ook een aantal foto's te vinden. Thx @ Unitas om wat foto's op de site te mogen zetten...
O ja, de links...
http://www.herders.be/verslagen/2008/0216.html
http://www.herders.be/fotos/2008/0216.html
Onze Frederik heeft er weer zn werk van gemaakt.
O ja, de links...
http://www.herders.be/verslagen/2008/0216.html
http://www.herders.be/fotos/2008/0216.html
Onze Frederik heeft er weer zn werk van gemaakt.