17/02/08 Aarsele
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- OrbeaBiker
- Mountainbiker
Post by OrbeaBiker »
Yep, en ik ben nog steeds zonder kilometriekskejervanheg wrote: Aha, gij waart dus de man zonder kilometriekske. Ik was de man die
- de gereden afstand doorgaf
- je deed verkeerd rijden aan de Poelberg (....ik volgde ook anderen)
- je rechtdoor stuurde naar het dorp
Bedankt voor de hulp, we zullen het ne keer regelen bij een volgende tocht.
-
Killerbeetje
- Mountainbiker
Post by Killerbeetje »
sorry maar voor mij was dat een van de mindere tochten uit de ongeveer 200 die ik al gereden heb.Iedereen kan een tocht met veel onverhard maken als je door de ene weide naar een andere moet over een maisveld.Er zijn hier op dit forum al toertochten afgebroken die veel beter waren maar ja de douches waren te koud of de bevoorrading niet voldoende.Voor mij teld het parkoer en dit was er niet.
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Killerbeetje wrote:sorry maar voor mij was dat een van de mindere tochten uit de ongeveer 200 die ik al gereden heb.Iedereen kan een tocht met veel onverhard maken als je door de ene weide naar een andere moet over een maisveld.Er zijn hier op dit forum al toertochten afgebroken die veel beter waren maar ja de douches waren te koud of de bevoorrading niet voldoende.Voor mij teld het parkoer en dit was er niet.
Evenveel meningen als er bikers zijn. Voor mij telt ook alleen maar het parcours, maar voor mij persoonlijk was Aarsele een topparcours daar ik zot ben van dergelijke VELD-toertochten.Lichterveldenaere wrote:Vorig jaar deze tocht gereden en het was een editie die ik altijd zal blijven onthouden. Een parcours dat spek voor mijn bek is onder het motto: hebben we geen veldwegen, we hebben des te meer velden. Op een verantwoorde manier veld- en weidedoorsteken naast de bestaande offroadstroken en veel privé!
Ik kan me perfect voorstellen dat mensen die niet graag in weide- en velddoorsteken rijden, hiervan braakten. Je mening is dan ook perfect verstaanbaar. Je kon, mits enig zoekwerk op dit forum, echter wel weten dat deze tocht hierdoor gekenmerkt wordt.
Ik denk dat deze tocht haar positieve kritieken ook niet krijgt voor haar uitgebreide bevoorradingen of voor het warm water, maar voor haar parcours dat toch wel bepaalde bikers aanspreekt. Gezien er die dag nog twee andere tochten waren, een dreventocht en eentje met meer asfalt, denk ik dat er voor iedereen wel wat wils is op die dag.
Achzojodelaietie wrote:Ja Tobi , net voor we aan dat miniboske kwamen riep Veeteeteetje tegen de Cowboy , "mok mor dat ge weg zit achter da busselke hier". CP liet het zich geen 2 keer zeggen en trok volle bak door precies ne kamikaze, zat juist in zijn wiel met Hanzi achter mij . Ik heb zowat iedere boom/tak gepast om CP te kunnen volgen.tobi wrote: Toen dak uit de technische passage kwam van de poelberg was heel de bende plots weg.
Grtz tobi
Toen we uit het "busselke" kwamen heeft Hanzi nog eens gedemarreerd naar de Cowboy. Vandaar dat er waarschijnlijk een serieus gat zal geweest zijn.
Uwe slalomtechniek van op uw hoogtestage kon wel van pas komen daar.
Tjah, ik zat net achter nen traagn
Nie dak de cowboy anders ging kunne volgen ofzo maar goed
Das koers zeker
Andere keer beter
Mercie voor dit woordj uitleg
Grtz tobi