heeft er iemand meer informatie over deze rit.
ik heb deze nog nooit gereden en zou zondag eens in koekelare willen rijden.
alvast bedankt en tot zondag
24/02/2008 koekelare
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Handige Harry
- Mountainbiker
Ja. Voor mij was da de allereerste keer da'k nen toerentocht meegedaan had. Ik had toen zelfs nog geen mtb.
Was vree goed die toer!
Naar het schijnt kan je kiezen tussen de 30 km en de 60 km!!
Veel offroad en vorig jaar toch, enkele knap lastige veldstukken!!
Zeker de moeite waard, veel beter dan de andere toerritten die in Koekelare gereden werden!!
Greetz
Was vree goed die toer!
Naar het schijnt kan je kiezen tussen de 30 km en de 60 km!!
Veel offroad en vorig jaar toch, enkele knap lastige veldstukken!!
Zeker de moeite waard, veel beter dan de andere toerritten die in Koekelare gereden werden!!
Greetz
- frawiwi
- Mountainbiker
- Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
vorig jaar gereden, was goeie tour, vorig jaar was er een topic op dit forum, de inrichters zijn de brandweer, wat extra mogelijkheden opleverd qua doorsteken privéstukken. Tocht was vorig jaar ok, wel waren er bikers die de offroadstukken door maisvelden, ... links en rechts aan hen lieten voorbijgaan. Vorig jaar was er slechts ook 1 bevoorading, maar volgens dat ik toen hoorde gingen ze dit jaar er 2 voorzien, er waren douches ( in tent ) en goeie afspuitinstalaties. Een gezellige apres in de kazerne en heerlijke bbq worsten. ik denk vorig jaar een 500 deelnemers. Tocht ging naar bovekerke bos; dan naar de mokker met zware velddoorsteken om dan via zande en moere terug naar koekelare te biken . vorig jaar nogal veel wind. Geen supertocht , maar toch een tocht om eens flink sjette te geven en te genieten van den apres, je steunt er de plaatselijke vrijwillige brandweer mee, dus een goed en zeer nodig doel, rijden dus !!!