17/02/08 Aarsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

Vanmorgen met de fiets aan de poelberg gepasseerd .Alles lag er nog rustig , vredig en naar ik zag van langs de asfalt ,hard bij .De koning of liever de vorst had hier zijn werk gedaan .

Groeten van pompier .
ThOmAsKeN
Mountainbiker

Post by ThOmAsKeN »

zit de poelberg ook in de 25 en de 35 ???

grtz Thomas :wink:
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

Moustache wrote:
Metalbiker wrote: ... een extra spanning op de grote ere- wedstrijd GP versus Hanzi.
Dat belooft voor morgen, het ziet er naar uit dat ze er alletwee voor gaan :bounce: :bounce: :bounce:
't is eigenlijk heel vervelend, da koerske, want we zullen verplicht zijn om met z'n allen mee te vliegen, want als we eerlijk zijn is 't eigenlijk GP tegen de rest. Gelukkig voor mij is de ondergrond ondertussen wat droger en harder geworden.
'k denk dat de de uitslag na de rit er wel eens heel anders kan uitzien dan verwacht.
Volgens da'k hoorde eerder deze week zouden er zeer veel privéstukken in het parcours zitten. Hopelijk hebben de tegenterters ook de tijd gevonden om technische passages te voorzien.
SuPaH FLY
Mountainbiker

Post by SuPaH FLY »

Als het feestje deze avond tot 6 uur morgenochtend doorgaat dan kom ik mss rechtstreeks af :bounce:
In het andere geval is de kans groot dat ik doorslaap tot na de aankomst van het felbesproken duel van morgen. #-o #-o #-o
SuPaH FLY
Mountainbiker

Post by SuPaH FLY »

Dat slapen heb ik maar gelaten voor wat het is en deze morgen ben ik om 7 uur (na een korte nacht van 4 uur) terug uit mijn bed gerold. :drunk:
Doseren was het sleutelwoord vandaag en zodoende was er op het einde nog een beetje reserve over om het technisch stukje af te werken op het einde. =D> =D>
Zéér geslaagde rit met 1 bevoorrading teveel als je het mij vraagt.
Menige bikers onder ons zullen het ook wel niet zo erg gevonden hebben dat het gevroren had want ... wat als het 2 weken aan een stuk al aan het regenen was.

Aarsele tot volgend jaar zou ik zeggen. =D> =D> =D>
betonboerke
Mountainbiker

Aarsele

Post by betonboerke »

Dik inorde, dit is een van de beste VTT's . ,maar ... op 45km (die er 47 waren) is één stop voldoende en drie is echt te veel !!!!! see you next year!!
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Ook terug van het veel besproken duel in Aarsele die veelbelovend was tot.......een schuiver :( van Hanzi er anders over besliste.

De tocht op zich was wel goed en voor velen doenbaar door....de vorst.Was er geen vorst,en ook geen regen,dan zou het terug een zwaar toerke geweest zijn.
Alles prima in orde zoals uitpijling,bevoorradingen,bike-wash,douche,après...... =D>

't voornaamste is dat we ons weer geamuseerd hebben,zowel voor ,tijdens als na de rit. :wink:

De eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat Hanzi en CP goeie benen hadden vandaag.en daarom CP verdient met de bloemen ging lopen. =D>

Pompierkes van Aarsele:tot volgend jaar!!!
Ken1984
Mountainbiker

Post by Ken1984 »

Net terug...4x de modder gekust wegens iets te enthousiast op het "pelletje modder op een gladde ondergrond"...gelukkig zonder erg. Poelberg was fun, beklimming vond ik persoonlijk 't zaligst, 't crossen tussen de boompjes was soms gevaarlijk wegens schuine flank + vorst = gladheid #-o .

3e bevoorrading heb 'k niet meer meegepikt :oops: , maar de bevoorradingen waren dus wel prima hoor daar niet van :)...Afspuiten ging vlot, ne goeien boterham mé gekapt en de geur van frietjes die ik aan mij heb laten voorbijgaan

Tot volgend jaar! :-D
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

Waren ook van de partij en het was eens leuk om door een onbekende mtb-streek te biken. Enkele leuke stroken zoals langs die beek (na 13 km),op de Poelberg en rondom Kanegem waren de hoofdbrok van deze tocht. Gelukkig was het goed en zonnig weer en kon alles al fietsend gedaan worden.

Groeties
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

grote plateau wrote:De tocht op zich was wel goed en voor velen doenbaar door....de vorst.Was er geen vorst,en ook geen regen,dan zou het terug een zwaar toerke geweest zijn.

Alles prima in orde zoals uitpijling,bevoorradingen,bike-wash,douche,après...... =D>
Ik kan dit alleen maar bijtreden. Zonder vorst zouden er veel meegereden hebben met de kids-tour! [-X

Leuk parcours, perfecte pijlen en de douches waren voor ons nog warm. Naar het einde toe werden ze minder warm en de kreten van de mannen achter ons lieten het ergste vermoeden. :wink:
Post Reply