centjes bijverdienen

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Wimmeke76
Mountainbiker

Post by Wimmeke76 »

davidS wrote:i.v.m. vakantiejob: mijn dochter wordt er 16 in september. Mag zij officieel vakantiejob doen op het moment dat ze nog 15 is, of moet ze wachten?
Ze mag al vakantiewerk doen, zelfs als ze nog geen 16 jaar is.

http://www.jobwerking.be/
MTB-Tibi
Mountainbiker
Location: Sportivo full xt group/Trek 6500/Orbea Opal Carbon/Scatto Black Hawk

Post by MTB-Tibi »

Genius wrote:Alle mannen ge gaat toch niet werken voor u geld, zeker niet als je nog studeert :wink: Ik heb hier in Leuven wel een chiller manier gevonden om makkelijk aan centjes te graken. :lol:
en da is? :-)
toshi
Mountainbiker

Post by toshi »

Wimmeke76 wrote:
davidS wrote:i.v.m. vakantiejob: mijn dochter wordt er 16 in september. Mag zij officieel vakantiejob doen op het moment dat ze nog 15 is, of moet ze wachten?
Ze mag al vakantiewerk doen, zelfs als ze nog geen 16 jaar is.

http://www.jobwerking.be/
da mag zeker, ik ben net 16 (15/01/92) maar ik werk er al van september vorig jaar. er zijn dan wl ma wijnig dinge die je mag doen.
ik mocht bv.nie bove de 2 meter hoogte werk, nie met hogedrukreiniger, nie met perslucht, nie met gevaarlijke producten,... alleen stofzuigen eig. :oops: :-? (verdien er wel 10.64/uur mee, dus... :lol: 8) en op zondag het dubbele :lol: )
ma rekke inlade bij een supermarkt mag zeker. 8) :P

goetjes

toshi
Genius
Mountainbiker

Post by Genius »

MTB-Tibi wrote:
Genius wrote:Alle mannen ge gaat toch niet werken voor u geld, zeker niet als je nog studeert :wink: Ik heb hier in Leuven wel een chiller manier gevonden om makkelijk aan centjes te graken. :lol:
Redeneer eens even :wink: En ik zal u nog een dikke hint geven, het enige dat je nodig hebt is een schroevendraaier, tang en eventueel zaag...
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

kben benieuwd
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

Genius wrote:
MTB-Tibi wrote:
Redeneer eens even :wink: En ik zal u nog een dikke hint geven, het enige dat je nodig hebt is een schroevendraaier, tang en eventueel zaag...
velos pikken en doorverkopen [-X [-X [-X :roll:
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

mtb arno wrote:
Genius wrote:
MTB-Tibi wrote: en da is? :-)

neen hij prostitueert zich :lol:
Genius
Mountainbiker

Post by Genius »

mtb arno wrote:
Genius wrote:
MTB-Tibi wrote: en da is? :-)
velos pikken en doorverkopen. Geweldig gewoon!! =D>
Ik weet het, danku! :lol: :wink:
BikingBrecht
Mountainbiker

Post by BikingBrecht »

Genius wrote:
mtb arno wrote:
Genius wrote: Redeneer eens even :wink: En ik zal u nog een dikke hint geven, het enige dat je nodig hebt is een schroevendraaier, tang en eventueel zaag...
velos pikken en doorverkopen. Geweldig gewoon!! =D>
Ik weet het, danku! :lol: :wink:
Pure heling, dus !! 100% strafbaar.
En dat wordt hier zo eventje openlijk op het forum bekend gemaakt. #-o
BikingBrecht
Mountainbiker

Post by BikingBrecht »

Als je weinig tijd hebt, kun je rap veel verdienen door in het weekend in ploeg in een fabriek te gaan werken. Je werkt dan 2x 12u, maar het verdient evenveel als 1 volledige week werken.
Op feestdagen is dat hetzelfde tarief.

Ik heb dit persoonlijk ervaring toen ik eens in augustus in volle oogstseizoen in een westvlaams diepvries bedrijf gewerkt heb. (Via interim bureau)

Ondertussen heb ik mijn studies afgerond en heb ik een beter job dan de rotte bonen of takjes vantussen de groene bonen te halen.
Post Reply