MTB route Opwijk
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
als je de nieuwe pdf file bekijktMojobiker wrote:Tja, de route die de gemeente had vooropgesteld is niet dezelfde als die die nu effectief is uitgepijld. Misschien daarmee?
Mojo
er blijft voorlopig niet veel van over
gelukkig zij er de drankbonnetjes, met wat geluk zijn we om 10u12 al terug binnen.
Streets
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
http://www.bloso.be/dtp/NGIOpwijk.pdfDaaf wrote:Streets, waar is die pdf te vinden van de route?
ik weet niet of deze al voor publicatie vatbaar is?
vermoedelijk wel, want hij surft doorheen de Strafin bergaf mailadressen
tot morgen
in den apres
Streets
Seg Streets,Streets wrote:http://www.bloso.be/dtp/NGIOpwijk.pdfDaaf wrote:Streets, waar is die pdf te vinden van de route?
Kben dat planneke hier aant bestuderen maar daar zijn precies wat mankementen aan
ik kan mij daar in mazenzele niet goe oriënteren.
want op dit plan moet je boven aan het kerkhof uitkomen maar als ik het nog goed herinner ben ik daar naar beneden gereden
en ook: die strook daar achter tvoetbalplein in droeshout waar je aan dat elentriekkot uitkomt en dan direct de veldbaan inslaagt (om ff verder links via een singletrack op het plein in mazel uit te komen) zie ik hier niet staan?
oftewel is dit al die aangepaste versie en heb ik verleden weekend de oorspronkelijke versie gereden
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
Idd. Daaf, 't was voor ons ook een verrasing hoe het traject gewijzigd ( + ingekort ) werd.Daaf wrote:
Kben dat planneke hier aant bestuderen maar daar zijn precies wat mankementen aan![]()
oftewel is dit al die aangepaste versie en heb ik verleden weekend de oorspronkelijke versie gereden
Gemeente + Bloso gaan er proberen werk van te maken om in de toekomst toch opnieuw er't Kravaal bij te nemen.
- Streets
- Mountainbiker
het is de bedoeling om de bloso van Opwijk 2 maal na elkaar te rijdenMagic 10 wrote:vertrokken om 9u15 en binnen om 10u17 dus een redelijk vlug parcour het was wel geen 28 km maar 22 km zeer weinig volk gezien , geen echt mountianbikeparcour maar een asfalt parcour met hier en daar enkele veldwegen dus voor mij
MTBparcour liever naar ASSE dan VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL beter
je kan ook de aansluiting maken naar merchtem, Asse, lebbeke en Aalst. daar zijn dan wel weer uitdagingen te vinden.
goed voor 150 km mtb.
ik heb veel te veel afgezien na de opening.
ik heb daar nog een heel deel drankbonntjes moeten verwerken. tegen die tijd waren er al geen sibbers meer aanwezig.
Na een intensieve verbroedering met de club van 6 tot 7 en de andere thursday mannen, toch thuis gesukkeld. maar dat was toch ook het laatste feit van de dag
het begon al bijna terug donker te worden
vandaar dat ik vandaag niet meer op de afspraak ben geraakt.
Streets