Leuk tochtje een prachtig winterzonnetje 8) voor de zaterdagnamiddag.
Mijn 2 zoontjes hebben zich goed geamuseerd op de kidstoer terwijl ik mij aan het uitleven was op de 36 km. Vooral droog parcours met toch een paar lekkere modderstroken ertussen. :lol: :lol:
Perfecte uitpijling, seingevers op drukke wegen zijn ook altijd meer dan welkom =D> .
Kortom, het was meer dan in orde. Tot de volgende keer. =D> =D> =D>
16/02/2008 Herzele
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
wattie
- Mountainbiker
Leuk tochtje een prachtig winterzonnetje
voor de zaterdagnamiddag.
Mijn 2 zoontjes hebben zich goed geamuseerd op de kidstoer terwijl ik mij aan het uitleven was op de 36 km. Vooral droog parcours met toch een paar lekkere modderstroken ertussen.
Perfecte uitpijling, seingevers op drukke wegen zijn ook altijd meer dan welkom
.
Kortom, het was meer dan in orde. Tot de volgende keer.

Mijn 2 zoontjes hebben zich goed geamuseerd op de kidstoer terwijl ik mij aan het uitleven was op de 36 km. Vooral droog parcours met toch een paar lekkere modderstroken ertussen.
Perfecte uitpijling, seingevers op drukke wegen zijn ook altijd meer dan welkom
Kortom, het was meer dan in orde. Tot de volgende keer.
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
Post by Herder Alex² »
Inderdaad een mooi tochtje. Ik heb al meermaals deze rit gereden, en elk jaar wordt het beter en beter. Ik had door de drukte aan de fietsstalling die 2 A4-tjes 'Gratis fietsstalling" niet gezien omdat er personen voor stonden. Ik was al zelf die parking binnengegaan toen de "parkeerwachter" mij er op attent maakten dat ik effe op mijn beurt moest wachten
Misschien de volgende keer die parkeerwachters een fluo vestje laten aandoen ? Heel goede uitgebreide bevoorrading, perfecte bepijling, tijdig en goede aanduiding van de splitsingen. De keuze Road / Offroad is infeite niet slecht. Is welkom voor diegenen die er bijna doorzitten. Nu was die offroad even hard als de road

ps : wat ook heel goed was : die nadars, deels op de weg met aanduiding "Fietsers'. Toch weer een stukje veiliger, want in die streek kom je dikwijls vanuit een wegel direct op straat. Bravo!
ps : wat ook heel goed was : die nadars, deels op de weg met aanduiding "Fietsers'. Toch weer een stukje veiliger, want in die streek kom je dikwijls vanuit een wegel direct op straat. Bravo!
Vandaag rond een uur vertrokken en twas een prachtige toch , met veel off road
. En zeer goed weer, wat moet een mens meer hebben
. Alles was zeer goed inorde .juist inderdaad 2 de bevoorrading een doek gezien maar geen bevoorrading . Maarja pffffff das is nie erg , als je ziet wa je krijgt voor 2euro 50 ,veiligheid seingevers enzo da is belangrijkste
. EN DE ENAME WAS GOED KOUD heeft me gesmaakt
? HERZELE TOT IN MEI

- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Voor de tweede bevoorrading hing er inderdaad een doek. Je moest dan de oprit van een halfopen bebouwing oprijden. Op het einde van de oprit stonden in een garage de etens- en drankwaren uitgestald.
Zodanig hard en laat mn bocht genomen dat ik het gazon van die mensen als uitloopstrook heb moeten nemen...
Ook niet de bedoeling he. Chans dat de pelouse goed hardgevroren lag.
Zodanig hard en laat mn bocht genomen dat ik het gazon van die mensen als uitloopstrook heb moeten nemen...
Ik heb genoten van dit tochtje, was echt prachtig !! Ik moet zeggen om het in de veldtermen te zeggen ik ben meer een Sven Nys dan een Bart wellens !! Ploeteren doe ik graag maar niet overdrijven !!! VOor mij was dit een zéér mooie toch, mooie afdalingen met een paar pittige klimpjes in !!!
Dikke proficiat aan de organisatie, allemaal vriendelijke mensen en zat perfect in elkaar !!! Wat ik wel raar vond is dat toen ik vertrok hadden ze me verteld dat er 2 stops waren, nu had ik 35 km en inderdaad er hing een bordje bevoorrading maar niemand te zien ... Maar al bij al bij jongens nogmaals een dikke proficiat voor deze prachtige tocht !! Reken op mij in mei en zal niet alleen zijn deze keer !!!!
Dikke proficiat aan de organisatie, allemaal vriendelijke mensen en zat perfect in elkaar !!! Wat ik wel raar vond is dat toen ik vertrok hadden ze me verteld dat er 2 stops waren, nu had ik 35 km en inderdaad er hing een bordje bevoorrading maar niemand te zien ... Maar al bij al bij jongens nogmaals een dikke proficiat voor deze prachtige tocht !! Reken op mij in mei en zal niet alleen zijn deze keer !!!!
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Awel,voor mijn eerste winter-deelname vond ik dat er iets te veel road inzat volgens hetgeen ik verwacht had!
Misschien en wsl zijn we de vorige week wel te veel verwend geweest in Heverlee?
De off-road lag er inderdaad s'morgens vrij hard bij waardoor we de indruk hadden dat er meer road inzat!
Allé in ieder geval was het (te) vlug voorbij want ik ging er op de laatste 10 km nog eens een lap op geven,maar
we bleken al aan de aankomst te zitten want als het (redelijk)goed draait dan vliegen de km's voorbij hé!
Voor het eerst in weken eens niet met mud-banden gereden en dat scheelt meer dan een slok op een borrel!
Organisatie en omkadering waren perfect,een voorbeeld zoals het altijd zou moeten zijn!
Da blondje
op den aprés mocht er ook zijn!!!

Misschien en wsl zijn we de vorige week wel te veel verwend geweest in Heverlee?
De off-road lag er inderdaad s'morgens vrij hard bij waardoor we de indruk hadden dat er meer road inzat!
Allé in ieder geval was het (te) vlug voorbij want ik ging er op de laatste 10 km nog eens een lap op geven,maar
we bleken al aan de aankomst te zitten want als het (redelijk)goed draait dan vliegen de km's voorbij hé!
Voor het eerst in weken eens niet met mud-banden gereden en dat scheelt meer dan een slok op een borrel!
Organisatie en omkadering waren perfect,een voorbeeld zoals het altijd zou moeten zijn!
Da blondje