16/02/08 Torhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Pie Bus
Mountainbiker

Post by Pie Bus »

Vanmorgen de grote toer gereden. Tof, hard parcours met af en toe eens een technisch stukje... Zeer goede organisatie, knappe bewijzering, fantastisch fietsstalling, enz... Een dikke pluim voor alle TET'ten...
Volgend jaar ben ik er zeker terug bij!
vuul vintje
Mountainbiker
Location: één in bruikleen van 't vrouwtje enne een Scott Genius 20

Post by vuul vintje »

Deze morgen van thuis vertrokken met de bike; de eerste 5 km. toch serieus koud gehad; maar naarmate Torhout dichterbij kwam; kreeg ik mijn dieselke toch op temperatuur. Moest nog wat wennen aan het feit dat ik nog nooit van mijn leven met een fully gereden had #-o maar mijne rug is mij o zo dankbaar =D> =D> ; mijne portemonnee daarentegen :oops: maar da's een ander verhaal.
Het begon eigenlijk al uitstekend met die bewaakte fietszone; als je dat kan aanbieden in je toertocht, weet je al bijna zeker dat die mensen je het onderste uit de kan gaan aanbieden en dat bleek hier zeker te kloppen. =D> =D>
Schitterende tocht, perfecte uitpijling en goede bevoorradingen!!!!
Eigenlijk geen minpuntjes , een tocht die AF is =D> =D>

:off: Ik zie hier dat vele supps van ksvr. van buiten Roeselare komen en dat pleziert mij enorm =D> , 'k zal dat ne keer moeten onder de Riding Butcher zijne neus poeieren; hij is van Izegem maar woont in de Rodenbachstad en supportert voor...Zulte-Quoi #-o :lol:
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

vuul vintje wrote: :off: Ik zie hier dat vele supps van ksvr. van buiten Roeselare komen en dat pleziert mij enorm =D> , 'k zal dat ne keer moeten onder de Riding Butcher zijne neus poeieren; hij is van Izegem maar woont in de Rodenbachstad en supportert voor...Zulte-Quoi #-o :lol:
aan mijne nick kunde al afleiden dat het bij mij omgekeerd verlopen is : afkomstig van roeselare maar "voor de liefde" uitgeweken naar de sparrestad 8) waar ik nog altijd vruchteloos op zoek ben naar een café met die andere oude liefde : m'n favoriete roodbruine bier van 't vat !

de TT zelf was inderdaad dik in orde ! na vorig jaar de 30km dit jaar voor de grote toer gekozen en me niet beklaagd =P~ door de hard bevroren ondergrond ging alles natuurlijk supersnel, maar zo leer je bijv. de spookwegel ook eens op een andere manier dan de ploetermanier kennen :lol: in veldegem en aartrijke zelfs nog enkele nieuwe wegels leren kennen, proficiat daarvoor ad organisatie =D>

bewaakte bikezone is idd uitstekend, omkadering ook méér dan verzorgd... nice work, tetters !
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Mooie posters aan de 2de bevoorrading 8)
De rit was niet slecht, maar naar het einde toe iets teveel door Torhout city naar mn goesting.

Ik kom zeker terug =D>
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Vanmorgen in het koude maar prachtige weertje de 45km afgehaspeld met Klein Plateautje.
Dat alles in orde ging zijn wisten we al op voorhand.Bij de start al enkele "late" starters gezien zoals moustache,suphafly en.....Hanzi. #-o #-o

De rit aan een ijltempo :oops: afgehaspeld,met nauwelijks tijd voor de prima =D> bevoorradingen(en dito bediening).Ondanks de snelheid toch nergens misreden;wat wil zeggen dat de bepijling zeer goed was. =D>

Het neusje van de zalm was hier wel de doortocht in het warandepark :bounce: die we dan ook 6 keer :^o "gebist" hebben.

Zeer goede GRATIS =D> =D> bewaakte fietsstalling(en toch zijn er die er nog geen gebruik van maken [-X :evil: )

Nog nen après met enkele forumbiker en dan de beentjes in de lucht gaan leggen en hopen dat ze morgen ''los-komen" [-o< .

en 't was lekkere soep. :wink:

TETTERS:tot volgend jaar,of ergens te velde.
bouten
Mountainbiker

Post by bouten »

mooie tocht,mooi weer,mooie bediening aan de bevoorrading,
bewaakte fietsstalling,goede uitpijling met gevaarborden en dan nog de warande een paar keer gereden,t'was dik in orde tetters. =D> =D>
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Als één der eersten gestart om 7u50...en 't was koud! De spookwegel leek even een echte spookwegel :evil: te worden: de body wist niet goed wat hij zou doen, bevriezen of lekker doorgaan. Het werd gelukkig doorgaan :P . Intussen waren 3 Bikeslippers mij voorbij gegaan. Na de eerste bevoorrading heb ik hen gevolgd tot in de Warande, waar het groepje uiteenviel. Vooral die jonge knaap deed het niet onaardig. Een talent blijkbaar =D> ! De organisatie zelf was af. Puike fietsenstalling =D> =D> ! En de bediening op de bevoorradingen deden ons toch iets warmer worden. Mannen van TET, die foto's bij de controleposten hoeven toch niet. Niemand die daar naar kijkt met die mooie dames achter de tafels.... :oops: Tot volgend jaar! =D>
Trouwens, in de Warande was er iemand foto's aan het nemen. Zijn die ergens te bezichtigen op het internet? :wink:
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Rodenbach wrote: in veldegem en aartrijke zelfs nog enkele nieuwe wegels leren kennen, proficiat daarvoor ad organisatie =D>
Ik denk niet dat ze nieuw waren voor jou, want ze zaten ook in onze nachttocht. (omgekeerd dan). Van alle Torhoutse tochten lijken die van de TOF en de TET het meest op elkaar, maar beiden leggen toch wel wat eigen accenten (en gelukkig rijden we hem ook omgekeerd). (Geen beschuldigende vinger hoor aan deze organisatie, want wees maar eens creatief in een streek met alsmaar minder offroad en veel organisaties.) Het is wellicht door dit gelijkaardige parcours dat ik de tocht van de TET zo graag rij.

Zoals hierboven al beschreven een hardbevroren tocht in de voormiddag wat vooral in Lichtervelde toch voor het nodige evenwichtswerk zorgde. Door omstandigheden maar de 30 kunnen doen (wel Warande gebist en uiteindelijk op 34 beland), maar dat was al voldoende om te zien dat dit een zeer goede organisatie is die bij elke editie verbetert. Vooral de nu wél volledig afgesloten fietsparking sprong in het oog. Ook zeer goede bevoorrading daar aan de manege!
Proficiat aan de TET'ers =D>

De tocht alleen gereden, daar Slijkcrosser me al na 500m had losgereden en Zanneis na 0,0m last van een bevroren body had. (Hopelijk nog weggeraakt?) Daarna in allerijl naar Antwerpen om Henin te zien winnen en we hopen dat KSVR dat vanavond ook doet hé.
Dizze
Mountainbiker

Post by Dizze »

Just thuisgekomen van eeen mooie MTB dag . Het was de eerste keer dat ik in Torhout kwam opdagen en waarschijnlijk niet de laatste keer . Het was een snel parcours maar dat mag wel eens na al die zware die ik reed de voorbije weken . Goed georganiseerd , prachtige locatie , goeie bevoorrading en niet te vergeten de stuk voor stuk coquette vrouwen ... dat mag ook eens gezegd..ze deden hun best !!!
SuPaH FLY
Mountainbiker

Post by SuPaH FLY »

Deze morgen samen met den Moustache en de Hanzi aangezet voor een leuke rit.
Leuke kalenders van 2006 #-o gezien hier en daar langs de weg #-o #-o #-o
De warande ook een kéértje gebist en volgend jaar doe ik daar zeker een triske =D> =D>

Tot volgend jaar TET-ers
Post Reply