Wel even een account op het forum mountainbike.nl aanmaken
Epic S-Works: Project SL: 8,5 kg
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Het vlagske is een stickertje als test, ben nogal een Italië liefhebber (moto's, auto, meubel en de madams uiteraadDr.Gonzo wrote:Jawadedade !!!
Echt lekker maar waarom dat stom Italië vlagske? Dat verpest heel de kleursetup van het kader.![]()
Knappe setup, zeker dat Schmolke stuur !!
Blijkbaar is de Epic daar niet alleen , is er nog een szus of broer Epic op de achtergrond?
De broer epic is voor het vuilere werk
@qube
Op de ZTR staan speciaal gemaakte stickertjes
Wat het spuitwerk betreft: normaal worden daar geen spuitwerken gedaan voor particulieren, ik moet er een beetje met opletten, vandaar.
- FantaDHrider
- Mountainbiker
Post by FantaDHrider »
Mooiste Epic van het hele forum en wow 8.5kg das 250 gram zwaarder als die Cannondale scalpel Ultimate.
Tip voor remschijven neem een setje Carbon Ti schijven.Geschenk voor elke weigth weenie voor remmen

Tip voor remschijven neem een setje Carbon Ti schijven.Geschenk voor elke weigth weenie voor remmen

- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Heb je al wel is in het echt gevoeld hoe slap die dingen zijn? Ik wel, ahmaai 
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Het prijskaartje is wel niet zo slap, vrij stevig zelfs...madskatingcow wrote:Heb je al wel is in het echt gevoeld hoe slap die dingen zijn? Ik wel, ahmaai