16/02/2008 Herzele
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Heel tevreden thuisgekomen van de grote tocht.
Mooi parcours, overal goed berijdbaar, duidelijke bepijling, veel seingevers. Uitgebreide bevoorrading na 25 km. De bijkomende bevoorrading niet gezien. Wel de pijl zien hangen maar verder niets gezien. Zalig om onder een stralend zonneke op zo'n parcours te mogen rijden. 't Was deze ochtend nog friskes maar 't zonneke kwam heel snel tevoorschijn. 't Verwonderde mij dat er zoveel mensen bij de keuze road namen alhoewel alles er heel droog bij lag. Dit was nog een extra stukje offroad.
Voor de organisatoren :
en tot volgend jaar ! ! !
Mooi parcours, overal goed berijdbaar, duidelijke bepijling, veel seingevers. Uitgebreide bevoorrading na 25 km. De bijkomende bevoorrading niet gezien. Wel de pijl zien hangen maar verder niets gezien. Zalig om onder een stralend zonneke op zo'n parcours te mogen rijden. 't Was deze ochtend nog friskes maar 't zonneke kwam heel snel tevoorschijn. 't Verwonderde mij dat er zoveel mensen bij de keuze road namen alhoewel alles er heel droog bij lag. Dit was nog een extra stukje offroad.
Voor de organisatoren :
- Herder Firmie
- Mountainbiker
Post by Herder Firmie »
Ook de 47 km gedaan (49 km op de teller).
Goede organisatie: prima uitpijling, goede bevoorradingen, hete douches.
Het parcours was zeer droog. Snelle rit van gemaakt.
Tot volgend jaar!
Goede organisatie: prima uitpijling, goede bevoorradingen, hete douches.
Het parcours was zeer droog. Snelle rit van gemaakt.
Tot volgend jaar!
'T was in orde!!Een echte veldtoertocht,prima uitgepijld,bevoorradingen in orde.By the way,de tweede bevoorading was op iemand zijne hof,aan de pijl naar links, awel daar wast ....links
Heb in feite geen kou gehad,alleen efkes in 't begin.Denk dat die die na 11 uur starten al wat meet spetters en morre zullen hebben.
Heb in feite geen kou gehad,alleen efkes in 't begin.Denk dat die die na 11 uur starten al wat meet spetters en morre zullen hebben.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Het is zeer goed geweest! Klasse qua organisatie.
Al de rest is overbodige blabla. Laat ik graag aan anderen over!
Tot volgende keer.
Heb me vandaag wel een paar maal de bemerking gemaakt. Laat dit doorgaan in modderige omstandigheden, dan zou het wel es een selectieve omloop kunnen zijn...
Al de rest is overbodige blabla. Laat ik graag aan anderen over!
Tot volgende keer.
Heb me vandaag wel een paar maal de bemerking gemaakt. Laat dit doorgaan in modderige omstandigheden, dan zou het wel es een selectieve omloop kunnen zijn...
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
Bartje (de barman), ik moest zeggen van mijne kameraad en zijne zoon dat ze zich super geamuseerd hebben, ze hebben zelfs de 47km gereden.