Ik kom ook voor de langste toer.
tot ton
17/02/08 Zwevegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- de fretter
- Mountainbiker
Post by de fretter »
Het gaat vriezen dat het kraakt. Het zou kunnen dat de paadjes er glad en gevaarlijk bij liggen. Ik denk dat ik niet alles zal kunnen geven want de laatste keer dat ik dat zei en deed liep het bijna fataal af .....
We zullen het roer maar geven aan Mega Mingie en genieten van het glooiend landschap.
We zullen het roer maar geven aan Mega Mingie en genieten van het glooiend landschap.
Hoi,de fretter wrote:Het gaat vriezen dat het kraakt. Het zou kunnen dat de paadjes er glad en gevaarlijk bij liggen. Ik denk dat ik niet alles zal kunnen geven want de laatste keer dat ik dat zei en deed liep het bijna fataal af .....
Het heeft al een 10-tal dagen niet meer geregend, glad zal het er niet bij liggen. Als je om 8u vertrekt zal het inderdaad zeer fris zijn. Vriezen dus. rond 12u misschien maar 4°C fzo ? Maar meer weerbericht voor dees weekend vind ge in de apres bike, en dan: Het weer
@topic: Ik ga voor de grootste afstand en ga ook gazze geven aangezien de bodem er goed zal bijliggen.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
als da morgen ook zo is, dan zal het bibberen zijn om tot in zwevegem te geraken met den bike... 
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
of ne goeien ouderwetsen stroh...Cristalix wrote:Ne warme cécémel in de drinkpulle will do it...Rock Rider wrote:als da morgen ook zo is, dan zal het bibberen zijn om tot in zwevegem te geraken met den bike...
Tot morgen hé Cristalix en welkom bij de Steenbakkers...
- casper
- Mountainbiker
Rock Rider wrote:of ne goeien ouderwetsen stroh...Cristalix wrote:Ne warme cécémel in de drinkpulle will do it...Rock Rider wrote:als da morgen ook zo is, dan zal het bibberen zijn om tot in zwevegem te geraken met den bike...![]()
Ben zojuist de bike gaan halen, de 'fast freddy's ' opgelegd, en ne keer een proefritje gedaan se !
Het bikeske staat weer klaar voor morgen !
See you there !
Gr,
Casper
- Jefke85
- Mountainbiker
Ik kan dit bevestigen, heb Casper zien warmdraaien op de tarmac van Moen-city: hij zal klaar staan voor morgencasper wrote:Rock Rider wrote:of ne goeien ouderwetsen stroh...Cristalix wrote: Ne warme cécémel in de drinkpulle will do it...![]()
Ben zojuist de bike gaan halen, de 'fast freddy's ' opgelegd, en ne keer een proefritje gedaan se !
Het bikeske staat weer klaar voor morgen !
See you there !
Gr,
Casper