16/02/08 Torhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
clubboys
Mountainbiker

Post by clubboys »

ik kom ook af tegen een uur of acht :-D
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

vuul vintje wrote:Nee Rodenbachske, ik zal ook eens jouw streek komen verkennen, 't is eens wat anders dan je nagels te zitten afbijten bij ons favoriete voetbalploegske!!! :oops: :oops:
dan zijn we al met 3 die morgen den Torhoutschen TT combineren met het Schierveldsche voetbal 's avonds 8) hopelijk op alletwee evenveel "leute" [-o<
G-Unit
Mountainbiker

Post by G-Unit »

Als abonnee en serieuze supporter van ksvr ga ik uiteraard morgenavond ook naar de voetbal en in de morgen deze schonen tocht afhaspelen. Ben ervan overtuigd dat het op alletwee een deftige ambiance zal zijn. Smorgens door de fijne organisatie en de mooie streek. Savonds door de altijd lekkere sfeer in het J vak.

Grtz
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

als k vroeg genoeg gedaan heb met werken mogen jullie mij verwachten,
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

panbiker wrote:[quote="Gigi (Tetters Torhout.

PS: vergeet uw kaartje voor het Torhouts Mountainbikecriterium niet

ik kom ook af naar deze rit
Gigi ;is dat een speciaal kaartje misschien,andere jaren moest je daar toch niets voor doen,en zo ja hebben jullie zo'n kaartje,heb al de rit gereden van de brandweer en daar niets speciaals gezien :roll:
Is een kaartje waarop alle Torhoutse ritten vermeld zijn. Wie 6 van de 8 ritten rijdt krijgt een attentie van stad Torhout.
Is echter alleen voor inwoners van Torhout of leden van de inrichtende clubs.

DOELGROEP
Een extra grote stimulans voor alle mountainbikeliefhebbers om deel te nemen aan alle acht de Torhoutse mountainbikeritten: Flandria Sportief, Brandweer Torhout, Toeristen Eendracht Torhout, KWB Torhout, Wielerclub VTI, 2 ritten Torhoutse Outdoor Fun, GAC en WSC Torhout
Voorwaarde: domicilie in Torhout hebben dit jaar of lid zijn van een van bovenstaande mountainbikeclubs.BELONING
Deelname aan zes van de acht Torhoutse mountainbikeritten wordt beloond met een prachtig geschenk van de stad. De laureaten ontvangen deze prijs tijdens de uitreiking van de sportlaureaten 2008. Onder de aanwezige laureaten worden nog enkele waardevolle prijzen verloot.

Eigenlijk jammer.
Zou voor iedereen moeten zijn...

Kaartjes nog te krijgen aan inschrijving.
Daar wij al de 3de rit zijn van het criterium zullen jullie vanaf nu alle ritten
moeten afhaspelen.
Wat niet erg is.
Het zijn allemaal mooie ritten
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

G-Unit wrote:Als abonnee en serieuze supporter van ksvr ga ik uiteraard morgenavond ook naar de voetbal en in de morgen deze schonen tocht afhaspelen. Ben ervan overtuigd dat het op alletwee een deftige ambiance zal zijn. Smorgens door de fijne organisatie en de mooie streek. Savonds door de altijd lekkere sfeer in het J vak.
Grtz
efkes :off:
met 4 dus voor de dubbel Torhout-Schiervelde. :bounce:
Daardoor nog nooit gezien op Schiervelde. Gij staat in J, ik zit in G achter de goal, maar de sfeer is daar ook altijd goed, overal mannekes rond u die de hele match zitten te zagen over hoe slecht ze wel spelen (tot ze winnen uiteraard [-X ) en vlakbij de (vrouwelijke) spionkop, altijd goddelijk om te aanhoren. :-D
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

Valla,

De verkenning zit erop.
Het parcours ligt er fantastisch bij.
De zon is van de partij.
De dames aan de bevoorrading staan te springen om jullie te dienen.

Niet twijfelen.
Rijden.
Het is maar 2 km koud...

Toe sebiet.
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Ik start rond 13h, tot straks.
insomniac22
Mountainbiker

Post by insomniac22 »

Echt, de max van een rit. Lekker droog. Af en toe wel es e goe stuksje baan, mo da kon de rit nie bederven. Organisatie =D> niets dan goed ee, met pijltjes int fluo oranje, da springt ten minste in et oog; studio brussel bij de aankomst... lekkeeeuuur De Maxx... en om et helemaal af te werken ook nog eens men favoriete LO leerkracht (slijm slijm) van vroeger tegen het lijf gelopen. Kortom, e ritje om nie vlug te vergeten. grtz
panbiker
Mountainbiker

Post by panbiker »

prachtige rit gereden ,mooi parcour,mooi zonnetje en overal goed berijdbaar,toffe bevoorrading ,zeer goede fietsbewaking en goede apres :drunk: :drunk: gehad,kortom weer een leuke dag een =D> =D> voor de organisatie
Post Reply