Kzal proberen in de voormiddag langs te komen om de 50km aan te snijden. Vorig bericht heeft me gunstig gestemd, de organisatie ziet er goed uit en heeft blijkbaar met alles rekening gehouden. Dus na het vele nieuwjaarsgedoe, ook verjaardag van mij en vrouw lief, weer op de bike en in de velden crossen. Zal het wel wat rustig en kalm aandoen want 's avonds is er feest voor mijn vrouwke, ze werdt 50 dees week en geeft er een lap op zaterdagavond. Ja, weinig vrouwen geven een feest voor hun 50 ste verjaardag, maar zij voelt zich goed in haar velleke en is wel heel moedig vind ik zelf.
16/02/08 Torhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Freddie Raketie
- Mountainbiker
Post by Freddie Raketie »
Hallo bikers, na een tijdje uit circulatie te zijn geweest, ben ik er weer.
Kzal proberen in de voormiddag langs te komen om de 50km aan te snijden. Vorig bericht heeft me gunstig gestemd, de organisatie ziet er goed uit en heeft blijkbaar met alles rekening gehouden. Dus na het vele nieuwjaarsgedoe, ook verjaardag van mij en vrouw lief, weer op de bike en in de velden crossen. Zal het wel wat rustig en kalm aandoen want 's avonds is er feest voor mijn vrouwke, ze werdt 50 dees week en geeft er een lap op zaterdagavond. Ja, weinig vrouwen geven een feest voor hun 50 ste verjaardag, maar zij voelt zich goed in haar velleke en is wel heel moedig vind ik zelf.

- vuul vintje
- Mountainbiker
- Location: één in bruikleen van 't vrouwtje enne een Scott Genius 20
Post by vuul vintje »
Voor sommigen is 't ook nooit goed hé
Nee Rodenbachske, ik zal ook eens jouw streek komen verkennen, 't is eens wat anders dan je nagels te zitten afbijten bij ons favoriete voetbalploegske!!!
[quote="Gigi (Tetters Torhout.
PS: vergeet uw kaartje voor het Torhouts Mountainbikecriterium niet
ik kom ook af naar deze rit
Gigi ;is dat een speciaal kaartje misschien,andere jaren moest je daar toch niets voor doen,en zo ja hebben jullie zo'n kaartje,heb al de rit gereden van de brandweer en daar niets speciaals gezien
PS: vergeet uw kaartje voor het Torhouts Mountainbikecriterium niet
ik kom ook af naar deze rit
Gigi ;is dat een speciaal kaartje misschien,andere jaren moest je daar toch niets voor doen,en zo ja hebben jullie zo'n kaartje,heb al de rit gereden van de brandweer en daar niets speciaals gezien