Epic S-Works: Project SL: 8,5 kg
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Klopt, als je je frame laat herlakken ben je je garantie kwijt. Ik kan hierover niet zoveel zeggen maar mits een beetje "relaties" kan het wel. Nu ik heb wel vertrouwen in het frame.G-love wrote:die paintjob is schitterend, en origineel natuurlijk de rest van jou onderdelen is ook top (die vork), maar ik vraag mij af hoe het met de garantie op de kader zit? Ik kan me niet voorstellen dat Specialized die nog zal geven, of zit ik er naast?
Ik weet het niet 100% zeker maar ik zal wel zien....waar heb je dat trouwens gelezen?JanMan wrote:Ziet er al supermooi uit!
Ik was net aan het kijken op welke derailleurs je aan het wachten was. Weet je zeker dat de Red derailleurs werken met X.O shifters. Ik heb al gelezen dat deze niet dezelfde verhouding i.v.m. kabelpull hebben waardoor het niet zou werken.
- JanMan
- Mountainbiker
De jongens van Sram op ExpoVelo (of was het Bikemotion) zeiden me dit. Maar ze waren ook niet 100% zeker van. Verder heb ik het een keertje gelezen op weightweenies.appleduc wrote:Ik weet het niet 100% zeker maar ik zal wel zien....waar heb je dat trouwens gelezen?JanMan wrote:Ziet er al supermooi uit!
Ik was net aan het kijken op welke derailleurs je aan het wachten was. Weet je zeker dat de Red derailleurs werken met X.O shifters. Ik heb al gelezen dat deze niet dezelfde verhouding i.v.m. kabelpull hebben waardoor het niet zou werken.
Je moet maar eens een keertje proberen dan!
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
- dennisschmitz
- Mountainbiker