17/02/08 Aarsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Zie de laatste dagen niet anders dan gele bordjes met "De Tegenterters" gezien ik in Aarsele werk.

Nog nooit gemountainbiked in Aarsele-Tielt, ben benieuwd. Precies wel al wat mooie slagen gezien :lol: .

Tot zondagmorgen, mogelijks met paar van Willem Tell, Knurrebikers, Barty en Zoef de Haas
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

ja we zijn druk bezig...

Dit jaar eens uitpijlen zonder de gummilaarzen en een kw of 3, is eens iets anders :-D :-D :-D

8)
Metalbiker
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

goldengiant wrote: Gelukkig heb ik ook al iemand horen spreken van den APRES , en de dorstigen laven en de hongerigen voeden zijn werken van barmhartigheid dus hebben we terug het FRIETKOT :lol: :lol: naar Aarsele gehaald...
Dus geen uitvluchten :oops: dit jaar van ik moet gaan eten heb honger ge kunt bij ons ook eten........ =D>
Oeioei, 'k sin precies mijne job van frietbakker kwijt.... :lol: :lol:
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Knurrebikers lady wrote:Zie de laatste dagen niet anders dan gele bordjes met "De Tegenterters" gezien ik in Aarsele werk.

Nog nooit gemountainbiked in Aarsele-Tielt, ben benieuwd. Precies wel al wat mooie slagen gezien :lol: .

Tot zondagmorgen, mogelijks met paar van Willem Tell, Knurrebikers, Barty en Zoef de Haas
Oela Knurre, heeft er nu nog nen hondejob bij hihi :P
Wij vertrekken normaal gezien rond 8u30 je moet maar iets laten weten
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Het forumtreintje om 8u dacht ik? :lol:
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

MX jorgy wrote:Het forumtreintje om 8u dacht ik? :lol:
Yep en als het goed bevroren is kunde tegen 10u nog naar de "messe" in Aarsele of :drunk: .
Komt mij goed uit want moet gaan eten tegen "snoens".
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

jodelaietie wrote:
Yep en als het goed bevroren is kunde tegen 10u nog naar de "messe" in Aarsele of :drunk: .
Wat komt je dan goed uit... die messe of dat :drunk: ???
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Moustache wrote:
jodelaietie wrote:
Wat komt je dan goed uit... die messe of dat :drunk: ???
Ik zou grondgebied Aarsele wil verlaten om 11u00, reeds gewassen en gekleed. Misschien moet we wel naar de messe om te bidden [-o< dat het goed komt met al die mannen die in de eerste bocht op hunne smikkel zullen gaan omdat het glad ligt en anders zal er wel nog tijd over zijn om ene te drinken.
Dat frietkot zal ik aan jullie overlaten.
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

Jaja het is zover ...

Alles staat zo goed als klaar om jullie te ontvangen.

Deze namiddag doen we met de Tegenterters nog ons toerken zodat het vervolgens kan rusten tot morgenochtend. :-D :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Zoals het er nu bij ligt zullen er gegarandeerd toppers uitkomen met een gemiddelde boven de 20 km/u, dat beloofd, ... een extra spanning op de grote ere- wedstrijd GP versus Hanzi.

We zullen zien :bounce:

Greets

Metalbiker
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Metalbiker wrote: ... een extra spanning op de grote ere- wedstrijd GP versus Hanzi.
Just de rit in Torhout afgewerkt met SuPaH Fly en Hanzi. Een gewoon trainingsritje, niet te zot en niet te snel...

Maar, wat ik nog nooit had gezien: GP en Hanzi alletwee aan de soep en de cola op den apres!!! #-o

:bounce: :bounce: :bounce: Dat belooft voor morgen, het ziet er naar uit dat ze er alletwee voor gaan :bounce: :bounce: :bounce:
Post Reply