16/02/2008 Herzele
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Gwen
- Mountainbiker
Allee StevenHerder Steven wrote:Hoe krijg je dat spul in godsnaam binnen?lauwaert wrote:Den Ename staat koud aan de aankomst !![]()
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Nee, thx, zelfs dat blondje laat ik graag aan me passeren...Gweñito Gafotas wrote:Allee StevenHerder Steven wrote:Hoe krijg je dat spul in godsnaam binnen?lauwaert wrote:Den Ename staat koud aan de aankomst !![]()
één van de betere bierkes uit de streek man! zeker de blonde! Just gezien da ze nogal vriesweer geven 's morgens, krijg hier al direct 3 mails van de crew dat ze rond de noen willen starten
Rond de middag? Met welke gasten ben jij op gang?
- Gwen
- Mountainbiker
De helft van den hoop zie ik straks op de spinning, zal 'ns informeren of ze 't niet zien zitten om tegen 8u30 te starten... ga niks beloven, ze zijn nogal tegen "vroeg" opstaan, ikke ook eigenlijk. Eerst met jullie 47 km vliegen gelijk zotten en dan nog ne keer met de restHerder Steven wrote:
Nee, thx, zelfs dat blondje laat ik graag aan me passeren...![]()
Rond de middag? Met welke gasten ben jij op gang?Rij gerust met ons mee; kan je tegen de middag zeker aanpikken bij je makkers...
zoals beloofd zal ik er ook zijn
heb in middelkerke enkele van de wijngaardmtbers leren kennen op het strand en nog een foto genomen en heb toen gezegd dat ik ging afkomen ,als tegenprestatie moeten ze volgend jaar maar eens naar herstberge afzakken
allee hoop dat het een mooie tocht wordt ben namelijk niet vertrouwd met de streek
tot zaterdag
heb in middelkerke enkele van de wijngaardmtbers leren kennen op het strand en nog een foto genomen en heb toen gezegd dat ik ging afkomen ,als tegenprestatie moeten ze volgend jaar maar eens naar herstberge afzakken
allee hoop dat het een mooie tocht wordt ben namelijk niet vertrouwd met de streek
tot zaterdag
- Redbullbiker
- Mountainbiker
Post by Redbullbiker »
Morgen zijn ga ik ook naar Herzele ,mis deze tochten nooit daar,na stage in Borzée terug wat gaan klimmen zie...
Zal prachtig weer zijn morgen ....
Zal prachtig weer zijn morgen ....
KMI heeft zich dus aangepast, morgenochtend minima rond de -5 °C.Marcus 2 wrote:Wordt een droog parcours, hoe zelden maken we dat mee in de Vlaamse Ardennen (of althans de uitlopers ervan).
Voor de ochtendstarters zal het wel opletten zijn voor bevroren materiaal ! KMI geeft 0 °C aan voor dit weekend, geloof er niks van , ik denk zelfs dat we richting -5 °C evolueren als minimum. KMI zal wel aanpassen in de loop van de komende dagen.
Ik rij in de namiddag, mijn eerste deelname daar.
Voor de ochtendrijders nogmaals waarschuwen voor bevroren materiaal. In Kalken in december heb ik er veel langs de kant zien staan.