Zal dit jaar niet anders zijn
02/03/2008 TT Anzegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
is nie echt ver met den bike hé, van Harelbeke naar Anzegem...timothyd wrote:Ik zal er niet zijn omdat ik geen vervoer heb, dat zal een ochtendje Gavers worden
Tja Kenny,kenny wrote:Mijn besluit is gemaakt, ik ga naar Lot voor wat meer hoogtemeters op een minder bekent terein. Maar iedereen die naar Anzegem trekt zal het zich zeker niet beklagen. Veel plezier daar.
voor de verschillen in hoogtemeters moet je het niet doen : in Anzegem kregen we er vorig jaar een goeie 650 hm en in Lot staat er bij de kalenderinfo een 700 hm.
Aah Rock Rider, jouw kom ik ook altijd tegen op t forum als er TT's in de buurt zijn van kortrijkRock Rider wrote:is nie echt ver met den bike hé, van Harelbeke naar Anzegem...timothyd wrote:Ik zal er niet zijn omdat ik geen vervoer heb, dat zal een ochtendje Gavers worden
Kzie het gwn nie zitten om weer route af te drukken en dan goe zoeken waar t is. Maar maar...ik ga toch met de auto kunnen, jullie zullen me er waarschijnlijk toch mogen verwachten!!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
efkes nog de hoogteprofielen bij de eerste post gezet...
binnenkort meer info over het parcours...
binnenkort meer info over het parcours...