Cape Epic 2008

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gertus
Mountainbiker

Post by Gertus »

79 days... and counting.... =P~

how how ik heb goesting, how how ik heb goesting how how =D>
spicyritta
Mountainbiker

Post by spicyritta »

Der Gertus heeft dus goesting precies. Gij niet alleen. Ik ken er hier nog die zwaar aan 't aftellen zijn. :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

vraagje: heb tot dusver altijd Schwalbe gereden (Evolution buitenband met latex). Groot nadeel: knoeiwerk om band op velg/druk te krijgen. Compresseur (en ervaring) zeker nodig.

Voor ginder wil ik Tubeless Ready rijden. Twijfel tussen Hutchinson Pyhtons en Vredestein Black Panthers, met latex. Iemand advies hierover? #-o Al vergelijkende tests gebeurd?
Gertus
Mountainbiker

Post by Gertus »

spicyritta wrote:Der Gertus heeft dus goesting precies. Gij niet alleen. Ik ken er hier nog die zwaar aan 't aftellen zijn. :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

vraagje: heb tot dusver altijd Schwalbe gereden (Evolution buitenband met latex). Groot nadeel: knoeiwerk om band op velg/druk te krijgen. Compresseur (en ervaring) zeker nodig.

Voor ginder wil ik Tubeless Ready rijden. Twijfel tussen Hutchinson Pyhtons en Vredestein Black Panthers, met latex. Iemand advies hierover? #-o Al vergelijkende tests gebeurd?

Ik was je voor... :lol:

http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?t=44756

http://www.4bikers.be/4B/forum/index.ph ... icseen#new
spicyritta
Mountainbiker

Post by spicyritta »

Etienne Adriaens, partner van Stefan De Swaef- (team Players Ninove), heeft zopas zijn schouders gebroken, en dit na een val op training. Etienne was ondertussen al maanden aan 't trainen voor de CE. Etienne is evenwel defintief out voor deze editie. Heel erg jammer. :cry: :cry: :cry:
Aldus is er een dringende vakature om samen met Stefan te rijden.
Gezien de CE start binnen 6 weken al, is dit alles hoogst dringend.
Reakties via PB.
Gertus
Mountainbiker

Post by Gertus »

Je kan ook anders steeds je ticket op het forum van de cape epic zelf plaatsen. Daar zijn er nog wel mensen die een entry zoeken. Nadeel kan zijn dat stefaan met grote waarschijnlijkheid met een zuid afrikaan op stap zal moeten...

Maar langs den andere kant, die manne babbelen ook "nederlands" eh :wink:
Tom M
Mountainbiker

Post by Tom M »

Héél erg jammer voor dat duo uit myn streek. Bij mij is er ook twijfel geweest nadat ik plots uit het niets een lymfeklieronsteking (oksel) opgelopen hebt. Na een biopsie en de nodige antibiotica (spijtig genoeg) heb ik inmiddels kunnen hervatten. Jammer genoeg 2 weken verloren in myn voorbereiding op de komende Cape.
spicyritta
Mountainbiker

Post by spicyritta »

voor de thuisblijvers die onze avonturen willen meevolgen
http://www.2XtremeVT4.be
alle aanmoedigingen, kommentaren,... zijn welkom op ons guestbook.
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

Sven, Steven, Ronny, Tom, Maarten, Stijn en Lindsey, veel succes in jullie afrikaans avontuur, 'k ben al benieuwd naar de verhalen die zullen volgen =D> =D> =D>
Conrad
Mountainbiker

Post by Conrad »

Ja,

veel plezier hé gasten! Wat een avontuur.

Voor de thuisblijvers is er ook elke dag op cyclingtv een verslag van 24 minuten.

Cape Epic
Day 1: March 28, 2008 6:00 pm GMT [Local time]
Free live coverage of the day (or "as live" highlights) in the Free2View channel
Day 2: March 29, 2008 6:00 pm GMT [Local time]
Free live coverage of the day (or "as live" highlights) in the Free2View channel
Day 3: March 30, 2008 7:00 pm GMT+1 [Local time]
Day 4: March 31, 2008 7:00 pm GMT+1 [Local time]
Day 5: April 1, 2008 7:00 pm GMT+1 [Local time]
Day 6: April 2, 2008 7:00 pm GMT+1 [Local time]
Day 7: April 3, 2008 7:00 pm GMT+1 [Local time]
Day 8: April 4, 2008 7:00 pm GMT+1 [Local time]
Day 9: April 5, 2008 7:00 pm GMT+1 [Local time]
Tiles02
Mountainbiker

Post by Tiles02 »

mucho succes aan alle duo's die vandaag van start gaan.....
Post Reply