17/02/08 Aarsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Lichterveldenaere wrote:Als rechtgeaarde TOF'er supporter ik dan ook voluit voor clublid HanZi! (o) (er moet hier toch iemand hem wat courage geven #-o )
Hawel, zowel GP als Hanzi rijden veel te rap naar mijn gedacht. Alletwee kunnen ze uw courage afpakken, door je voorbij te steken alsof ze net gestart zijn, als jij al zes keer bent doodgegaan... :cry: Op dat vlak zijn het alletwee mijn vrienden niet. :^o :^o :^o

GP en Hanzi, waar Hanzi meestal de"stillen" van de twee is. GP kan zowel fietsen of biken terwijl hij ook nog aan het entertainen is. Hanzi zorgt gewoon dat hij vooruit gaat. Wie kan blijven gaan is niet duidelijk, maar ik denk dat ik hier ook mijn geld op de stille kracht zet.

(Zoals VTT-tje zegt, pronostiek op den enen om den anderen aan te moedigen!)
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Zal ook het treintje vervoegen zondag indien ik niet moet werken.
Mijn prognose :
Indien :
veel wind,veel rechte lange stukken,vals plat bergop >> GP
lange beklimmingen,korte stijle afdalingen, veel draaien en keren > Hanzi
gezien het parcours start GP als favoriet tenzij ze die Poelberg of hoe noemt hij nog wat opvoeren, en hier en daar een brugske maken van 5cm breed.
Het gaat wel goed vriezen dit weekend , misschien ligt gans den trein na de 1ste bocht op ne hoop en vindt er geen ene zijne vélo nog terug.
1 tactiek , GP zegt dat hij nooit zelf de boel in gang steekt wat wel waar is , dus allemaal in zijn wiel en ne koninklijke sprint maar dit kan de Cowboy dan weer geen 100m volhouden . Na de 1ste draai is hij al ribbedebie.
Eerste bevoorrading kunnen we misschien zeker meepikken want mijn "teljore" zal dan al leeg zijn.
Is er al een miss voorzien aan den arrivée , miss pompier ?
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

Ik start ook, toen ik vroeg aan jody zin om te rijden zondag zei hij normaal wel :-D

Tot dan, grtz
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

jodelaietie wrote:Is er al een miss voorzien aan den arrivée , miss pompier ?
Ik zou op niets meer rekenen dan Miss Chien!

(in de zin van: "miss chien kan er iemand de winnaar drie kusjes geven" :wink: :wink: :wink: .)
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

Ahaaaa, het forumtreinje kan ik toch niet volgen (in t'veld weliswaar niet) maar op de après des te meer, dus wordt het tijd dat ik ook ne keer afkom met nog wat Herders :P
Tot zondag.
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

man, waar gaat de wereld naar toe? 't Zal zowaar droog liggen in Aars-ele... niet te doen. Droger dan de vorige editie is overigens geen overbodige luxe... 8)

Mister T. en nog wat Brigandsbikers zullen van de partij zijn!
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

@ Mister T

gelijk heb je. Het zachte weer zal zorgen voor een "gezapiger" parcours.

(gezapiger is aarseels dialect en staat voor: toegangkelijker, chill out, zachter :roll: :-D :-D :-D :-D :-D )

Zal fris maar zonnig dagske worden als we DEBOSERE geloven.

Greets

Metalbiker[/quote]
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

"dingo zendt zijn zonen uit...", het zou een tekst kunnen zijn uit de bijbel O:) ,en zijn madam gaat ook mee...naar 'tvoetbal terwijl den dezen ier de 45 km afbolt!! :bounce: =D> heb ne deal kunnen maken met madam dingo...ik ga de zaterdag mee en zij de zondag!!hopelijk wordt de toertocht zo fijn als een konijn op het plein!! #-o mijn startuur is echter nog nie gekend,waarschijnlijk de late morgen... :oops:
teuteun...
dingo 8)
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

Deze Herder komt ook. Eens zien of we diene "berg" opkunnen :-D
goldengiant
Mountainbiker

Post by goldengiant »

Haha

Ik lees hier alles over het parcours en blijkbaar zal er een serieus duel gereden worden tussen GP & Hanzi .
Da belooft .
Gelukkig heb ik ook al iemand horen spreken van den APRES , en de dorstigen laven en de hongerigen voeden zijn werken van barmhartigheid dus hebben we terug het FRIETKOT :lol: :lol: naar Aarsele gehaald...
Dus geen uitvluchten :oops: dit jaar van ik moet gaan eten heb honger ge kunt bij ons ook eten........ =D>

Alléz de chance aan allemaole ... #-o
En geef maor wust...... :^o
Post Reply