centjes bijverdienen

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
MTB-Tibi
Mountainbiker
Location: Sportivo full xt group/Trek 6500/Orbea Opal Carbon/Scatto Black Hawk

Post by MTB-Tibi »

kan indd gebeuren..
ik zij illegaal of niet..?
ik wist het niet dat je er een boete voor kan krijgen maarja, echt legaal is het denk ik niet...
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

K2-er wrote:Beter in juli of augustus een maand vakantiewerk gaan doen, brengt veel meer op en dan weet je ook ineens waarom je aan het studeren bent.
Bedoel je daarmee dat het zoveel beter is om naar school te gaan.
Wel ik bewijs het tegendeel ik heb mij dat nog niet beklaagd om te stoppen met school. Ga graag werken. En heb meer tijd voor alles tov dat ik naar het school ging zo zie je maar :lol:
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

absalon wrote:
K2-er wrote:Beter in juli of augustus een maand vakantiewerk gaan doen, brengt veel meer op en dan weet je ook ineens waarom je aan het studeren bent.
Wel ik bewijs het tegendeel ik heb mij dat nog niet beklaagd om te stoppen met school. Ga graag werken. En heb meer tijd voor alles tov dat ik naar het school ging zo zie je maar :lol:
Neen zeker niet, maar voor sommigen is dit toch zo.
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

K2-er wrote:
absalon wrote:
Neen zeker niet, maar voor sommigen is dit toch zo.
Voor de meerderheid denk ik. Vorig jaar op stage ging ik ook veel liever werken dan school ze, toen zeiden ze wacht maar als het voor echt is. Maar ja als je bekijkt ik was het school echt zo kots kots kotsbeu iedere dag was gewoon een marteling voor mij net zoals altijd dat leren en dat geslenter van lokaal naar lokaal.

Sorry voor de off topic
trailstar
Mountainbiker

Post by trailstar »

Vakantiejob doen vind ik een mooi ding. Maar sinds ik dat gedaan heb ben ik aan het studeren om te mogen gaan werken en niet omgekeerd hoor :D
davidS
Mountainbiker

Post by davidS »

i.v.m. vakantiejob: mijn dochter wordt er 16 in september. Mag zij officieel vakantiejob doen op het moment dat ze nog 15 is, of moet ze wachten?
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

Ik heb dit gedaan, maar ik werkte toen wel in hetzelfde "bedrijf" als mijn vader. Dus dat ging toen wel makkelijk om er binnen te graken.
Ik weet niet of dit kan, maar ik denk het wel. Ik denk dat je voor het eerst een vakantiejob mag doen in het jaar dat je 16 word.
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

i.v.m. vakantiejob: mijn dochter wordt er 16 in september. Mag zij officieel vakantiejob doen op het moment dat ze nog 15 is, of moet ze wachten?
Wij hebben soms vakantiejongen die 15 jaar zijn, maar laten dit eerst kontroleren door het sociaal secretariaat of dit wel wettelijk is. Maar in u geval zou ik mij eens informeren bij de vakbond wat mag en niet mag. Hoe meer men weet hoe beter. Kennis is macht
MTB-Tibi
Mountainbiker
Location: Sportivo full xt group/Trek 6500/Orbea Opal Carbon/Scatto Black Hawk

Post by MTB-Tibi »

je mag indd een vakantie job doen als je 16 word.
Bij Delhaize bv. mag je al direct werken als je 15 bent. (een vriend van me deed dat.)
Genius
Mountainbiker

Post by Genius »

Alle mannen ge gaat toch niet werken voor u geld, zeker niet als je nog studeert :wink: Ik heb hier in Leuven wel een chiller manier gevonden om makkelijk aan centjes te graken. :lol:

Nu ja ik heb ook wel 1x een vakantiejob gedaan en dan besef je idd wel waarom je studeert. Maar dit jaar heb ik jammer genoeg geen tijd voor een vakantiejob en toch ga ik veel geld nodig hebben #-o :-? Nu ja zal wel in orde komen... [-o<
Post Reply