MTB route Opwijk

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Post Reply
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Ben zaterdag ook eens een recce gaan doen. Ze hebben hier en daar toch nog wat verandert. Er zitten mooie stukken in, ideaal voor de beginnende mtb'er. Juist spijtig van da stuk op de Schaapsheuzel te Mazenzele, daar oprijden zonder voet aan grond te zetten, is momenteel onmogelijk. Komt daarbij dan nog eens dat het volledig kapot is gereden door motocrosserkes.

Mojo
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

't parcours zal er zaterdag prima bij liggen, na nog zo'n week zonder regen. =D> =D>
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Een eerste, zij het summiere versie van de routefiche. Ik zit hier nl. al 2 weken te wachten op de pdf file van de route :roll:
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Tja, de route die de gemeente had vooropgesteld is niet dezelfde als die die nu effectief is uitgepijld. Misschien daarmee?

Mojo
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

ka.dee wrote: Ik zit hier nl. al 2 weken te wachten op de pdf file van de route :roll:
Toch al bedankt voor het gedane werk, Ka.dee.
'k heb hen (sportdienst) ondertussen daarover al 2 mailtjes gestuurd.
We zullen nu zaterdag eens "aan hun oren trekken"...... 8-[
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Mojobiker wrote:Tja, de route die de gemeente had vooropgesteld is niet dezelfde als die die nu effectief is uitgepijld. Misschien daarmee?

Mojo
Sowieso moet voor de minste parcourswijzing gans de administratieve mallemolen opnieuw op gang getrokken worden. Het zou dus kunnen dat de folders en PDF files nog niet beschikbaar zijn, maar dit zou me toch ten stelligste verbazen (mijn ervaring van de opening van andere Bloso routes in het achterhoofd)
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

ka.dee wrote:
Mojobiker wrote:Tja, de route die de gemeente had vooropgesteld is niet dezelfde als die die nu effectief is uitgepijld. Misschien daarmee?

Mojo
Sowieso moet voor de minste parcourswijzing gans de administratieve mallemolen opnieuw op gang getrokken worden. Het zou dus kunnen dat de folders en PDF files nog niet beschikbaar zijn, maar dit zou me toch ten stelligste verbazen (mijn ervaring van de opening van andere Bloso routes in het achterhoofd)
dan ken je Opwijk nog niet goed :oops: :wink:

Streets
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Reactie gehad van de sportdienst, er is blijkbaar al een probleem met de doorgang op een bepaald deel van de route. Zaterdag wordt dan ook slechts het voorlopige traject ingehuldigd.
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

aan de reacties te zien zal het rustig worden, morgern.

Hopelijk zijn er niet teveel bonnetjes begroot, anders moeten we veel te veel zelfopoffering doen. #-o

Streets
Streets
Mountainbiker

Post by Streets »

Ik ga ook dez eavond al een paneel plaatsen, aan de sporthal, met Daan.
Dit voor reklame te maken voor de komende Daan TT

zoude sportdienst daar iets tegen hebben?

Streets
Post Reply